23 408 Wiadomości w 5 775 wątkach, - wysłana przez 105 użytkowników - Najnowszy użytkownik: michal_sekula_

Autor Wątek: Jelcze M11 w WPK Nowy Sącz  (Przeczytany 4801 razy)

J.R.

  • GSMK
  • Wiadomości: 3 245
  • Reputacja 3
    • Status GG
    • Zobacz profil
Jelcze M11 w WPK Nowy Sącz
« dnia: 22 Listopad 2008, 20:36:09 20:36 »
W 1986 roku WPK Nowy Sącz dostało kilka sztuk Jelczy M11. Było to 5 wozów. Autobusy te były eksploatowane w Nowym Sączu do około roku 1992 i posiadały numery taborowe: #317, #318, #319, #328 i #329. Wszystkie egzemplarze poza #319 zostały przekazane do MZK Nowy Targ natomiast #319 poszedł na Pogotowie Liniowe gdzie służył do 1997 roku poczym został złomowany. Tutaj przewija się wątek że #329 trafił do MZK Limanowa - na razie nie ustalono faktycznego losu pojazdu.
W 1986 roku do WPK dotarła druga transza Jelczy M11. Zostały one przydzielone do oddziału Limanowskiego i Nowowtarckiego, numery taborowe zaczynały się na #4xx. W Nowym Targu w służbie pozostają jeszcze: #411, #415, #416, #417, #418, #421. Wóz #414 został złomowany w 2007 roku. Do Limanowej trafiły M11 z niższymi numerami - znany jest los tylko #408 która obecnie złuży gdzieś na Białorusi.
Jelcze M11 były wymieszane z numeracją razem z Jelczami PR110 również w oddziałach. Z danych którymi dysponujemy na tą chwilę można przypuszczaĆ, że w WPK Nowy Sącz w sumie służyło około 15-20 Jelczy M11.

#408


M11 w MZK Nowy Targ
http://www.phototrans.eu/2415,1285,24.html

Nasza nowosądecka #317


oraz tu kolejne zdjecia:
http://www.mkksp.info/22/mzknowytarg317.htm
i najstarsze:


A co do #317 to rozpoczęliśmy walkę o najstarszego sądeckiego Miga  :D

[ Dodano: Czw Lis 27, 2008 6:06 pm ]
Typ: Jelcz M11

Klasa pojemności:   MAXI
IlośĆ drzwi:   3
Układ drzwi:   2-2-2
SzerokośĆ drzwi:   1220/1220/1220 mm
WysokośĆ podłogi w drzwiach:      920/920/920 mm
DługośĆ:   11000 mm
SzerokośĆ:   2500 mm
WysokośĆ:   3080 mm
Rozstaw osi:   5400 mm
Zwis przedni:   2480 mm
Zwis tylni:   3120 mm

PrędkośĆ maksymalna:   82 km/h
Miejsca ogółem:   100
w tym siedzące:   30
w tym stojące:   70

Masa całkowita:   16000 kg
Masa własna:   9200 kg
Obciążenie osi przedniej:   6000 kg
Obciążenie osi tylnej:   10000 kg
Średnica zawracania:   21500 mm
Zbiornik paliwa:   250 l.
Silnik:   RABA-MAN D2156HMU6
PojemnośĆ silnika:   10350 cm3
Moc silnika:   142 kw/193 KM
Moment obrotowy:   696 Nm
Usytuowanie silnika:   pomiędzy osiami, leżący
Skrzynia biegów:   mechaniczna, 5-biegowa CSEPEL ASH75.2
Oś przednia:   RABA
Oś tylna:   RABA 118,52
Hamulce:   bębnowe/bębnowe

J.R.

  • GSMK
  • Wiadomości: 3 245
  • Reputacja 3
    • Status GG
    • Zobacz profil
m11
« Odpowiedź #1 dnia: 6 Grudzień 2009, 15:35:28 15:35 »
Dobra - aby czytaĆ dalej należy usiąśĆ i wstrzymaĆ oddech:

Wszystko ex WPK Nowy Sącz

Nowy Targ:
#414


#415

No i kurde jak z tą rejestracją :?:

#416


#421


No i masakra - nasz nowosądecki przekazany w 1992r razem z naszą #317 oraz dwoma innymi:

#318


Chwała autorowi tych zdjęĆ :D

Hannibal

  • GSMK
  • Wiadomości: 1 100
  • Reputacja 9
    • Zobacz profil
    • http://www.km-forum.com.pl
Jelcze M11 w WPK Nowy Sącz
« Odpowiedź #2 dnia: 6 Grudzień 2009, 18:53:27 18:53 »
Masakra  :twisted:
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian