Hmmmm dokąd jezdzily kiedyś 45, 46 i 47
gdy zmieniono układ linii na okrężne to:45 jeździło w soboty i w niedziele w relacji os.Gorzków - os.Hellena - trasa obecnej 41 - może ciut na gorzkowie inaczej46 to obecna 4047 dw.PKP - os.Hellenawtedy 44 i 35 też były okrężne:44 - os.Hellena, Paderewskiego, Barska, Lwowska, Prażmowskiego, Piłsudzkiego, 1 Brygady, Stramki, Wiśniowieckiego i.... kurcze chyba Królowej Jadzi, kolejowa, aleje, Rynek os.Hellena35 - do Wiśniowieckiego odwrotnie niż 44 potem pętla przez Stramki, 1 Brygady, Piłsudzkiego, Lwowska, Rynek os.Hellena44 - nie wszystkie autobusy miały filmy do tego numeru - częśĆ miała tylko do 37 i wtedy jeżdziły z tablicami z pilśni - potem przerabiano szybko boczne tablice by był sam numer bo dawniej był numer i trasa (tutaj znowu zejście z tematu - wyjątek stanowił bodajze 335 który nie miał z boku numeru a nazwę końcówki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) i z przodu przerabiano też tak by była widoczna jedna końcówka - z linii 35 i 44 własnie pochodzi często uzywany przez kierowców na 41 napis HELLENA-GORZKÓW - bo to było ułatwienie dla pasażerów bo 35 i 44 jechały przez Gorzkow a trasy tam nie kończyły43, 42 i 41 zaczynały trase na Bulwarze Narwiku u jeździły za Chełmiec - nie pamiętam dokładnie gdzie - musiałbym sprawdziĆ40 - Biegonice, Zieloną, alejami, Rynek, Tarnowską - pętla Zabełcze - na tyłach sklepu naprzeciw kościoładawno temu:21 - z dw.PKP, Zieloną, przez Stary Sącz do Piwnicznej Kosarzysk9 - dw.PKP, Zielona, przez Stary Sącz do Podegrodzia10 - dw.PKP, Zygmuntowską przez Stary Sącz do Cyganowic8 - dw.PKP, tutaj różnie bywało czy Zieloną czy Zygmuntowską przez Stary Sącz do Rytra Jantar17 - dw.PKP - Wilczyska (wyjazd był zmnianiany często - pamiętam że był okres w którym wyjeżdżał z dworca, Kolejową, Sienkiewicza, Grodzką i w aleje Wolności skręcał)hmmm co jeszcze...a no A - dw.PKP, Kolejowa, Nawojowska, Nawojowa itd do Krynicy to coś pięknego było - raz miałem przyjemnośĆ podróżowaĆ tą linią jako małe dziecko - naprawdę niezapomniane przeżycie - a jaki ścisk był :mrgreen:
Cytat: "J.R."45 Wydaje mi się, że 45 jechało kawałeczek Krańcową, a następnie skręcało w Lwowska. Niestety nie znam dalszej trasy. H6 na tej linii jeździł. Ta linia długo nie najeździła, zdaje się, że szybko ją zlikwidowano.Cytat: "J.R."8 - dw.PKP, tutaj różnie bywało czy Zieloną czy Zygmuntowską przez Stary Sącz do Rytra Jantar Właściwie to jaka była przyczyna jej likwidacji ? Teraz jeździ tam PKS i chyba na brak frekwencji nie narzeka.
45
8 - dw.PKP, tutaj różnie bywało czy Zieloną czy Zygmuntowską przez Stary Sącz do Rytra Jantar
ale to inna 45 była to była taka linia co jeździła około 2 miesięcy - z Rynku czy z Konarskiego, Długosza, Nawojowską, królowej Jadzi, Kilińskiego, Krańcową, Lwowską do Nowochruślickiej - to była linia która uruchomiono tuż po przeniesieniu 7 i 23 z Kilinskiego na Nadbrzeżną by obsłużyc Kilińskiego - w takiej relacji nie miała racji bytu stąd szybko została zlikwidowanaa co do 8mki, co do wielu linii to ja nie komentuje tego bo szkoda słów
Jeszcze wypadałoby wspomnieĆ o 45 jako fordzie tranzicie :mrgreen: który dowoził ludzi podczas zerwania kładki na Kamienicy
Raz to nawet widzialem pasażera w 45! gdyby ta linia jechała z Dw.MPK może ktoś by tym jechał a tak to muchowóz!A co do 17 do Wilczysk-to było całkiem niedawno-2 lata temu? Ile autobus tam jechał? I która to była strefa? to już całkiem blisko do Stróż!Mi i tak najbardziej szkoda 19 i 37.... ehhhhhh
dopiszę jeszcze 22 kierunek Trzetrzewina zawieszona bodajże w 2003r
Jaka będzie następna linia do kasacji? Ja stawiam na 4 albo 21 i/lub 16.
jeśli gmina Chelmiec nie przedłuży umowy to pierwszego września lecą: 5, 16, 21, 27, 29, 30, 32, 42 natomiast nieoficjalnie jakieś porozumienie jest i tak źle chyba nie będzie no ale zobaczymy - zresztą wiele się obecnie dzieje i tak na dobrą sprawę widaĆ pewne światełko w tunelu że będzie lepiej
A czy MPK bez dopłat niczego nie pociągnie? Autobusy są często pełne, jak to jest, że busiarzom opłaca sie przewiezc 20 ludzi po 2zł, a MPK nie opłaca sie przewiezc 40 pasażerów po 2,80? A jakby było gdyby każda linia zarabiała na siebie...
heh panie kolego to tak fajnie nie jest - zacznijmy od tego że jak wpada Inspekcja Transportu Drogowego to większośĆ buzów ma awarię i nie docierają na kursydalej - rozkład jazdy też wpływa na napełnienia - jakby nie było kursow wieczornych które są niestety potrzebne to straty były by niższe no ale wtedy o 19tej w zasadzie autobusy do zajezdni i koniecdalej u prywatnych nie ma ulg - ktoś za dzieci jadące do szkoły, za babcie jadące za freeko zapłaciĆ musi - a busiarze biorą tylko pełnopłatnych klientów i w ten sposób obniżają rentownośĆ liniizgodnie z prawem ekonomi w Polsce nie ma MPK które jest rentowne - jest to niemożliwe - musi byĆ pokrycie ulg i przejazdów bezpłatnych - owszem są firmy które radzą sobie nie najgorzej ale nowosądeckie mpk jest słabe pod tym względem - braki marketingu, szybkich zmian tras by lepiej je dostosowaĆ dają taki efekt - tabor jest zużyty, w nienajlepszej kondycji technicznej, załoga z racji niskich zarobków też nie jest zadowolonacóż - zobaczymy ale prawda jest taka że gminy ościenne muszą dotowaĆ firmę - tak jest w krakowie i w innych miastach - u nas wujtowie tłumaczą że prywaciaż obsłuży - a jak było z 18tką do ¯eleźnikowej Wielkiej Stary Sącz odmówił, 18 zlikwidowano i poszła 28 do Biegonic Dom Kultury, wszedł prywaciaż, pojeździł tydzień, stwierdził że sie nie opłaca i Stary Sącz błagał o przywrócenie komunikacji - i teraz 28 do Zeleźnikowej dojeżdżano ale tak to jest - szkoda tylko że 28 w soboty i niedziele to defakto 2 różne linie, że omija Broniewskiego i Sucharskiego bo Barską w zamian ponoĆ obsługuje - stoczyłem batalie o to by wróciły na tą trasę - przyznano mi 2 miesiące temu rację i na tym sie skończyło... a pozatym jest nowy układ linii przygotowany włącznie z rozkładem, nowe rozwiazania, lepsza obsługa Gorzkowa, Wólek, Sucharskiego stosunkowo niewielkim kosztem - no ale "nie da się"...
Cytuja pozatym jest nowy układ linii przygotowany włącznie z rozkładem, nowe rozwiazania, lepsza obsługa Gorzkowa, Wólek, Sucharskiego stosunkowo niewielkim kosztem - no ale "nie da się"...A czemuż,,nie da sie"Do linii miejskich miasto dopłaca?
a pozatym jest nowy układ linii przygotowany włącznie z rozkładem, nowe rozwiazania, lepsza obsługa Gorzkowa, Wólek, Sucharskiego stosunkowo niewielkim kosztem - no ale "nie da się"...
co do linii miejskich - tak - miasto dotuje - problem polega na tym że miasto wisi MPK za 5 lat rządów poprzedniego prezydenta no i pewnie mpk pieniażków nie zobaczy - dlatego zakupy taboru byly takie jak były natomiast są postulaty by problem załatwiĆ inaczej - bilety ulgowe łatwo rozliczyĆ - tyle poszło tyle trzeba dopłaciĆ a co do darmowych zawsze jest dyskusja więc jest pomysł by były bilety zerowe - każdy pasażer by musiał mieĆ bilet - za te darmowe w całości dawało by miasto lub gminy oscienne - no ale na razie to pomysł tak jest na pksie - tam za bilety zerowe i ulgowe płaci wojewoda
Cytat: "Łukasz"A czemuż,,nie da sie" Niestety w pewnych kręgach ludzi (szczególnie związanych dziwnie właśnie z transportem) istnieje wygodna odpowiedź na żądanie/prośbę jakiegoś wysiłku, pracy, pomocy "niedasie" - poprostu nazwałbym to wygodnictwem, lenistwem, niechęcią do zmian tak głęboko zakorzenionym w naszej podświadomości a będącym jak myślę spadkiem po poprzedniej epoce.Myślę że wystarczy tego oftopowania.Słyszałem jeszcze o relacji Nowy Sącz - Piwniczna Zdrój ale wydaje mi się że mógłby to byĆ któryś ze skróconych kursów ósemki.No i jeszcze dorzucę taką ciekawostkę, że PKP dawniej często korzystało z usług MPK w razie zamknięcia torowisk w rejonie Sącza. Sam pamiętam jak na wycieczkę z klasą w 2000 r. pojechaliśmy pociągiem do Krynicy i od Rytra do Piwnicznej wieźli nas Peerą (Było tyle ludu że peera musiała obracaĆ 4 razy) eh to były czasy
A czemuż,,nie da sie"
do Piwnicznej Zdrój to o ile to skrocone kursy 21 - 8 tylko do Rytra dojeżdżało o ile się nie mylę byly też chwile linie B i C - B prawdopodobnie coś z Piwniczną czy nawet Muszyną miało wspólnego ale nie wiem nic więcej
Cytujpojechaliśmy pociągiem do Krynicy i od Rytra do Piwnicznej wieźli nas Peerą (Było tyle ludu że peera musiała obracaĆ 4 razy) Teraz to by wystarczył jeden Autosan H6 czy jak mu tam i po sprawie Nie zapominajmy o linii 0 z Heleny do Lwowskiej-Tartak: Dunajcową, Legionów, Rynek, Kazimierza Wielkiego, Aleje Wolności, Rejtana, Husarską, Kilinskiego, Prażmowskiego i Lwowską. Linia ta kursuje w Świeto Zmarłych
pojechaliśmy pociągiem do Krynicy i od Rytra do Piwnicznej wieźli nas Peerą (Było tyle ludu że peera musiała obracaĆ 4 razy)
No i pamiętajmy o 0 jako pierwszej lini KM w Sączu: Dworzec PKP - Aleje - Jagielońska - Rynek.
Kiedyś linia 10 jeździła do Cyganowic, a linia 9 jeździła przez Stary Sącz, Gołkowice aż do Podegrodzia, linia 8 do Rytro Jantar, linia 21 albo 35 (nie pamiętam) chodziła chyba do Piwnicznej, 22 do Trzetrzewiny, linia 33 aż do Łukowicy, a 34 przez Podegrodzie do Stronia, 39 do Pogwizdowa koło Korzennej(wczesnię linia 17Bis). Linia 5 chodziła do Grodka. Linia 42 do Brzezna Strzyganiec przez Gaj Chełmiec (wcześniej linia 19Bis). Była tez linia 45 która łączyła oś. Helena chyba Rynek i Gorzków (nie jestem pewien ale kursowała tylko w sobotę i niedziele). W tym roku zlikwidowano jeszcze linie: 8 15 18 19 26 37 38 43.
e do Grodka chyba 5 nie dojeżdżała - nie kojarzę by tam kursowały miejskie autobusyZESTAWIENIE TRAS HISTORYCZNYCH I AKTUALNYCHLEGENDA: Linia okrężna (kursuje tylko w jedną stronę) :idea: Linia szczytowa* co do Rynku i okolicy nie chce mi się wszystkich ulic wymieniaĆ - wiadomo jak się tam dojeżdża* zestawione są trasy od jakiejś połowy lat 80tych - wcześniejszych nie pamiętam - jak ktoś zna proszę podawaĆ1 ¯eleźnikowa Wielka - Nawojowa - Nawojowska - Rejtana - Hustarska - Kilińskiego - Bulwar Narwiku¯eleźnikowa Wielka - Nawojowa - Nawojowska - Długosza - Kościuszki - Lwowska (powrót: Jagiellońska) - Rynek2 Bącza Kunina - Nawojowa - Nawojowska - Kolejowa - al.Batorego - Grodzka - Rejtana - Hustarska - Kilińskiego - Bulwar NarwikuBącza Kunina - Nawojowa - Nawojowska - Kolejowa - al.Batorego - al.Wolności - Długosza - Kościuszki - Lwowska (powrót: Jagiellońska) - Rynek3 Poręba - Nawojowska - Kolejowa - al.Batorego - Grodzka - Rejtana - Hustarska - Kilińskiego - Bulwar NarwikuPoręba - Nawojowska - Kolejowa - al.Batorego - al.Wolności - Długosza - Kościuszki - Lwowska (powrót: Jagiellońska) - Rynek4dw.PKP - al.Batorego - Grodzka - Rejtana - Husarska - Kilińskiego - Bulwar Narwiku - Tarnowska - Zabełcze - Wielopole - Wielogłowy - Ubiaddw.PKP - al.Batorego - Grodzka - Nawojowska - Królowej Jadwigi - Klasztorna - Husarska - Kilińskiego - Bulwar Narwiku - Tarnowska - Zabełcze - Wielopole - Wielogłowy - Ubiaddw.PKP - al.Batorego - al.Wolności - Długosza - Lwowska - Rynek - ks.Piotra Skargi (powrót: Kazimierza Wielkiego - Rynek - Jagiellońska) - Tarnowska - Zabełcze - Wielopole - Wielogłowy - Ubiad5Biegonice - Węgierska - Piramowicza - Zielona - Kolejowa - dw.PKP - al.Batorego - Grodzka - Rejtana - Husarska - Kilińskiego - Bulwar Narwiku - Tarnowska - Zabełcze - Wielopole - Wielogłowy - Dąbrowa szpitalBiegonice - Węgierska - Piramowicza - Zielona - Kolejowa - dw.PKP - al.Batorego - Grodzka - Nawojowska - Królowej Jadwigi - Klasztorna - Husarska - Kilińskiego - Bulwar Narwiku - Tarnowska - Zabełcze - Wielopole - Wielogłowy - Dąbrowa szpital//należy dodaĆ też 2 lub 3 kursy które przez około miesiąc były wykonywane przez ulice: Paderewskiego - Broniewskiego - Batalionów Chłopskich - al.Sucharskiego - Hallera - Zdrojowa - Witosa5 BIS :idea: Biegonice - Węgierska - Piramowicza - Zielona - Kolejowa - dw.PKP - al.Batorego - Grodzka - Rejtana - Husarska - Kilińskiego - Bulwar Narwiku - Tarnowska - Zabełcze sklep//możliwe, że trasa była jednak przez Rynek jak 40tki ale nie wiem - nie mogę znaleźĆ nic na ten temat6 :idea: dw.PKP - Kolejowa - Nawojowska - Królowej Jadwigi - Kilińskiego - Krańcowa - Barska - Broniewskiego - os.Westerplatte//pętla os.Westerplatte zlokalizowana była na początku ulicy Batalionów Chłopskich - jak jest obecnie kiosk ruchu znajduje się pozostałośĆ wjazdu na parking i petle :idea: Zajezdnia MPK - Wyspiańskiego - Kolejowa - dw.PKP - Kolejowa - Nawojowska - Królowej Jadwigi - Kilińskiego - Krańcowa - Barska - al.Sucharskiego - os.Sucharskiego7dw.PKP - al.Batorego - al.Wolności - Długosza - Lwowska - Rynek - ks.Piotra Skargi (powrót: Kazimierza Wielkiego - Rynek - Jagiellońska) - Paderewskiego - Broniewskiego - os.Westerplattedw.PKP - al.Batorego - al.Wolności - Długosza - Lwowska - Rynek - ks.Piotra Skargi (powrót: Kazimierza Wielkiego - Rynek - Jagiellońska) - Paderewskiego - Broniewskiego - Batalionów Chłopskich - al.Sucharskiego - os.Sucharskiego Nowochruślicka - Lwowska - Krańcowa - Kilińskiego - Królowej Jadwigi - Nawojowska - Kolejowa - dw.PKP - al.Batorego - al.Wolności - Długosza - Lwowska - Rynek - ks.Piotra Skargi - Paderewskiego - Broniewskiego - Batalionów Chłopskich - al.Sucharskiego - os.Sucharskiego Nowochruślicka - Lwowska - Krańcowa - Nadbrzeżna - Most 700-lecia - Królowej Jadwigi - Nawojowska - Kolejowa - dw.PKP - al.Batorego - al.Wolności - Długosza - Lwowska - Rynek - ks.Piotra Skargi - Paderewskiego - Broniewskiego - Batalionów Chłopskich - al.Sucharskiego - os.Sucharskiego7Ndw.PKP - al.Batorego - al.Wolności - Długosza - Lwowska - Rynek - ks.Piotra Skargi (powrót: Kazimierza Wielkiego - Rynek - Jagiellońska) - Paderewskiego - Broniewskiego - Batalionów Chłopskich - al.Sucharskiego - os.Sucharskiego//linia nocna8dw.PKP - Kolejowa - Zielona - Piramowicza - Węgierska - Stary Sącz - Cyganowice - Barcice - Rytro - Rytro Jantardw.PKP - Kolejowa - Zielona - Piramowicza - Węgierska - Stary Sącz - Cyganowice - Barcice - Rytro//po powstaniu PKSowskich linii P i R linię skrócono do RytraKonarskiego - Jagiellońska (powrót:Długosza) - al.Wolności - al.Batorego - dw.PKP - Kolejowa - Sienkiewicza (powrót:Waryńskiego) - Zygmuntowska - Węgierska - Stary Sącz - Cyganowice osiedle - Cyganowice - Barcice//zmiana trasy przez ulice Zygmuntowską po likwidacji pierwotnej trasy linii numer 109dw.PKP - Kolejowa - Zielona - Piramowicza - Węgierska - Stary Sącz - 101112131415161717 BIS181919 BIS202122232425262728293031323334353637383940 :idea: Biegonice - Węgierska - Piramowicza - Zielona - Kolejowa - dw.PKP - al.Batorego - al.Wolności - Długosza - Lwowska - Rynek - ks.Piotra Skargi (powrót: Kazimierza Wielkiego - Rynek - Jagiellońska) - Tarnowska - Zabełcze sklep41424344454647ABCw opracowaniu
Cytat: "J.R."wnoszę postulat że spiszemy wszystkie linie po kolei i ich różne relacje dobry pomysł Potem się to wszystko ładnie uporządkuje i przeniesie do nowego tematu 26[/size]Bulwar Narwiku - Kilińskiego - Husarska - Rejtana - Nawojowska - Piłsudzkiego - Kamienna - Jamnica - KamionkaRynek - Kazimierza Wielkiego - Kościuszki - Jagiellońska - Długosza - Nawojowska - Piłsudzkiego - Kamienna - Jamnica - Kamionka
wnoszę postulat że spiszemy wszystkie linie po kolei i ich różne relacje
Cytujwięc jest pomysł by były bilety zerowe - każdy pasażer by musiał mieĆ bilet - A za jego brak mandat dla staruszki czy inwalidy, który o takim przepisie nie słyszał? Pomysł ma ręce i nogi ale co zrobiĆ z takimi przypadkami.
więc jest pomysł by były bilety zerowe - każdy pasażer by musiał mieĆ bilet -
A za jego brak mandat dla staruszki czy inwalidy, który o takim przepisie nie słyszał? Pomysł ma ręce i nogi ale co zrobiĆ z takimi przypadkami.
no wyjścia nie ma - jest regulamin - teoretycznie przed skorzystaniem z komunikacji każdy pasażer powinien sie z przepisami zapoznaĆ - na PKSie to normalne to dlaczego by nie było normalne w komunikacji miejskiej da się ogłoszenia w urzędach, na pocztach, ulotki listonoszom - wszystko jest do zrobienia - a wtedy wychodzi czarno na białym jakie są rzeczywiste potoki - gdyby to przeszło, gdyby pokryto do ceny normalnego biletu to ta cena nie wynosiła by 1,80 ale 1,20 - lub coś koło tego - tak wygląda to w rzeczywistości - Kraków np dotuje bilety miesięczne - by zmniejszyĆ ruch mieszkańców samochodami do centrum - są różne polityki miast - polecam literaturę fachową - była taka dobra książka politechniki Gdańskiej czy Gdyńskiej - nie pamiętam tytułu - dobrze opisane systemy finansowań komunikacji i różne modele tego - z roku 1992 chyba - mam ją gdzieś na stanie - tam jest dużo rozwiązań opisanych co dopiero zaczynają wchodziĆ w życie w różnych miastachnatomiast tak bliżej i lepiej dostępne są zeszyty krakowskiego oddziału SITK - w krakowie w ich siedzibie można nabyĆ - dużo różnych ciekawych rzeczy odnośnie transportu - to są pisane opracowania przez profesorów Politechniki Krakowskiej - odnosnie Sącza też były artykuły - chyba w tym roku jeden był nawet - nie pamietam - nie mam z tego roku żadnego ich zeszytu - tam są ciekawe kwestie opisane, nowinki komunikacyjne rózne - natomiast jest jeszcze taka stara książka z chyba 1964 "Komunikacja miejska" i tam są też współczynniki rentowności i różne ciekawostki - cześĆ wiadomo niezbyt aktualna ale dosĆ ta książka miała nawet odnośniki do gospodarki rynkowej - jak pisałem prace mgr to z niej też korzystałem - dośĆ nawet często pojawia się na allegro - teraz patrzyłem i nie ma ale np 2 zeszyty SITK były - nie wiem co w nich - nie sprawdzałem
A co linią P-3 odjazd z Sucharskiego coś przed 4 (3:55?) i jedzie do Wyspianskiego przez Prażmowskiego, Krol. Jadwigi, Nawojowską, Dw. MPK. Ona ma za zadanie dowozic pracowikow MPK jak mniemam. Nie myle sie?
jest P-1, P-3 a P-2 chyba zawieszono - trasy są bardzo długie - gdzieś miałem je - muszę pogrzebaĆ kiedyś
P-2??? Ciekawe! A od czego wogole jest to ,,P"? Od ,,praca"? Pracowniczy?
tak - to są pracownicze - nie wiem czy jeżdżą codziennie czy jak sie tam umowią - nie wiem - natomiast rozklady są tylko w niektorych miejscach - nie na każdym przystanku jak wygląda oznaczenie, co obsługuje - nie wiem - prawdopodobnie H6
Cytat: "J.R.".. a pozatym jest nowy układ linii przygotowany włącznie z rozkładem, nowe rozwiazania, lepsza obsługa Gorzkowa, Wólek, Sucharskiego stosunkowo niewielkim kosztem - no ale "nie da się"...Hm, w takim razie po co owy układ powstał, czeka na lepsze czasy ?Jeśli chodzi o ta lepszą obsługę Sucharskiego, Gorzkowa to czy w grę wchodzą nowe linie, czy też zwiększenie częstotliwości obecnych, ew tras przejazdu ?Cytat: "J.R."muszę pogrzebaĆ kiedyśJakbyś znalazł to będę wdzięczny za zamieszczenie tutaj O P-1 w ogóle nie słyszałem.
.. a pozatym jest nowy układ linii przygotowany włącznie z rozkładem, nowe rozwiazania, lepsza obsługa Gorzkowa, Wólek, Sucharskiego stosunkowo niewielkim kosztem - no ale "nie da się"...
muszę pogrzebaĆ kiedyś
Mi sie wydaje że chodzi o lepsze czasy odjazdów autobusów, np. 25 czy 36 z Wólek. Tylko co należałoby zmieniĆ? Czasem tak jest że autobus dojeżdża np. pod szkołe 5 minut po dzwonku na lekcje, może o to chodzi młodzież szkolna szansą dla MPK! A z Sucharskiego 7 dodatkowo powinna jechaĆ o 7:25 bo w tych kursach przed 8 jest straszny tłok :? wiadomo młodzież na 8 do szkoły. Tak na marginesie dodam że w wakacje trzeba było ograniczyĆ kursy 7- tak koło 18, 19 frekwencja jest marna, a 7 kursuje co 10 minut... Ale cóż.
Cytat: "J.R."e do Grodka chyba 5 nie dojeżdżała - nie kojarzę by tam kursowały miejskie autobusyJa tez "5" Dabrowa Szpital czy cos, "6" dawniej jezdzila do Niskowej...W nawiazaniu do tras historycznych (stan na 1975 r.) :Linia nr 4:Dworzec PKP - Kolejowa - Nawojowska - Dlugosza - Kopernika - Matejki - (z powrotem: Kosciuszki - Dlugosza) - Lwowska - Piatkowa - Mystkow - Paszyn - MszalnicaLinia nr 5:Wyspianskiego (Nowa Kolonia) - Kolejowa - Dworzec PKP - al. Batorego - al. Wolnosci - Mickiewicza - Dlugosza - Sobieskiego - Lwowska - Rynek - P. Skargi - Tarnowska (z powrotem: Kazimierza Wilekiego - Rynek - Dunajewskiego - Szwedzka - Wasowiczow - Kosciuszki - Jagiellonska - Mickiewicza) - Zabelcze - Wielopole - Wieloglowy - Dabrowa (Szpital)Linia nr 6:Wyspianskiego (Nowa Kolonia) - Kolejowa - Dworzec PKP - al. Batorego - al. Wolnosci - Mickiewicza - Dlugosza - Sobieskiego - Lwowska - Rynek - P. Skargi - (z powrotem: Kazimierza Wielkiego - Rynek - Dunajewskiego - Szwedzka - Wasowiczow - Kosciuszki - Jagiellonska - Mickiewicza) - Wodna - Krakowska - Chelmiec - Biczyce - NiskowaLinia nr 7:Broniewskiego (Barskie) - Paderewskiego - Tarnowska - Kazimierza Wielkiego - Rynek - Dunajewskiego - Szwedzka - Wasowiczow - Kosciuszki - Jagiellonska - Mickiewicza - (z powrotem: Mickiewicza - Dlugosza - Sobieskiego - Lwowska - Rynek - P. Skargi) - al. Wolnosci - al. Batorego (Dworzec PKP) I kultowa linia "22" do Trzetrzewiny :mrgreen: Linia nr 22:Wegierska (Biegonice) - Piramowicza - Zielona - Kolejowa - Dworzec PKP - al. Batorego - al. Wolnosci - Mickiewicza - Dlugosza - Sobieskiego - Lwowska - Rynek - P. Skargi (z powrotem: Kazimierza Wielkiego - Rynek - Dunajewskiego - Szwedzka - Wasowiczow - Kosciuszki - Jagiellonska - Mickiewicza) - Wodna - Krakowska - Chelmiec - Gaj - Biczyce - TrzetrzewinaTrasa linii "23" na Barskie :mrgreen:Linia nr 23:Rynek - Lwowska - Sobieskiego - Dlugosza - Mickiewicza - (z powrotem: Kazimierza Wielkiego - Rynek - Dunajewskiego - Szwedzka - Wasowiczow - Kosciuszki - Jagiellonska - Mickiewicza) - al. Wolnosci - al. Batorego - Limanowskiego - Krolowej Jadwigi - Klasztorna - Husarska - Kilinskiego - Krancowa - Barska - Broniewskiego (Barskie)Pozdro!
e do Grodka chyba 5 nie dojeżdżała - nie kojarzę by tam kursowały miejskie autobusy
Cytat: "lukasz92"No i pamiętajmy o 0 jako pierwszej lini KM w Sączu: Dworzec PKP - Aleje - Jagielońska - Rynek.Z tego co pamiętam to linia "0" na przełomie lat 60/70 jeździła aż do skrzyżowania ul. Barskiej i Paderewskiego. Z tym, że w owym czasie Barska nie biegła w tym miejscu co obecnie, tylko była to bita droga biegnąca przy stojacych obecnie starych domach po lewej stronie patrząc od ul. Lwowskiej ku Łubince. Autobus tam nawracał. Potem wybudowano osiedle Barskie i pętlę przeniesiono na to skrzyżowanie za Szkoła "18-tką". Ale już teraz nie pamiętam, czy nie była to linia "7" już, bo nie pamiętam, kiedy to zmieniono.Cytat: "lukasz92"dopiszę jeszcze 22 kierunek Trzetrzewina zawieszona bodajże w 2003rZ tego co wiem, to powodem zawieszenia kursowania tego autobusu było zdewastowanie pojazdu i pobicie kierowcy przez kilku mieszkańców Trzetrzewiny. Do zdarzenia doszło na ostatnim przystanku u zbiegu drogi krajowej Nowy Sacz - Limanowa z drogą gminną ku mijscowości Krasne Potockie, bo do tego miejsca dojeżdżał autobus.
Cytat: "RTomasik"z drogą gminną ku mijscowości Krasne Potockie, bo do tego miejsca dojeżdżał autobus.Dobrze pamiętam tą pętle - zaraz koło ruchliwej drogi, o ile dobrze pamiętam nie było tam wiaty i na autobus czasami trzeba było czekaĆ w deszczu - to byly czasy
z drogą gminną ku mijscowości Krasne Potockie, bo do tego miejsca dojeżdżał autobus.
A 15, ,19, 37, 38 uziemione w tamtym roku?
Dworzec PKP – oddano do użytku Dworzec Autobusowy MPK w formie zbliżonej do obecnej przy zbiegu ulic Al. Batorego, Kolejowej i 1 Maja; brak danych odnośnie stanowisk, z których odjeżdżały poszczególne linie i ich układu