23 393 Wiadomości w 5 763 wątkach, - wysłana przez 105 użytkowników - Najnowszy użytkownik: michal_sekula_

Autor Wątek: Impreza Jelczem PR110 po Nowym Sączu i okolicach.  (Przeczytany 5662 razy)

pekaesiak

  • GSMK
  • Wiadomości: 968
  • Reputacja 3
    • Zobacz profil
    • http://www.phototrans.eu/16,1160,0.html
Impreza Jelczem PR110 po Nowym Sączu i okolicach.
« dnia: 1 Lipiec 2008, 20:05:06 20:05 »
Cytat: "Hannibal"
Witam,
Razem z kolegą J.R od pewnego czasu planujemy organizację czegoś, czego w naszym mieście jeszcze nie było. Swoiste nowum, a mianowicie imprezę komunikacyjną: Jelczem PR110M po Nowym Sączu i okolicach.
Wstępny plan imprezy, a także trasa przejazdu jest już ustalona. Moim zdaniem jest naprawdę warta uwagi - dotrzemy do miejsc malowniczych, tam gdzie kiedyś jeździło MPK. Zapewniamy liczne fotostopy.
Impreza odbyła by się w kwietniu 2008r - w grę wchodzi sobota, w godzinach 10-17. Dokładniejsza data jest do ustalenia.
Wstępny koszt udziału w imprezie to 20zł - w założeniu, że znajdzie się 30 osób chętnych do udziału.
Teraz pytanie czy jesteście chętni na taką imprezę, prosiłbym o konkretne podejście do sprawy.

Trasa przejazdu:
http://www.wrzuta.pl/obraz/cuvCPoiiTw/


Cytat: "J.R."
Tak jak w załączeniu trasa jest kompromisem między tym co by pasowało a możliwościami.

Impreza zaczeła by się na Wyspiańskiego, potem przejazd na dw.MPK i doładowanie uczestników którzy są bądź przyjezdni bądź nie chcą iśĆ pod zajezdnię. Oczywiście na dworcu i pod zajezdnią troche fotek. Potem pierwszy fotostop - niestety dośĆ krótki ze względu na niską przepustowośĆ ulicy Sienkiewicza na dawnych przystankach - koło policji i koło osiedla niedaleko skrzyżowania z Grodzką. Potem przejazd do Rynku i parę fotek, nastepnie kursik do Zabełcza i tam na odcinku parę fotostopów. Potem powrót ulica Tarnowską i od razu na most na Dunajcu - może tam fotostop się uda zorganizowaĆ ale to będzie zależeĆ - wiadomo że most to wąskie gardło i problem z zatrzymaniem jest. Potem przejazd w kierunku Trzetrzewiny. Fotostop z obie strony na serpentynach za Biczycami - z widokiem na Nowy Sącz :). Potem chwilka na dawnej pętli linii 22. Potem zjazd do Chełmca i po trasie 33 i 34 dojazd do Podegrodzia z paroma fotostopami w zależności od plenerów. Z Podegrodzia po dawnej trasie linii 9 jazda w kierunku Starego Sącza. Fotostop obowiązkowy na pięknym moście nad Popradem w Gołkowicach. Potem też możliwy na dawnej pętli linii 24. Następnie fotostop w Starym Sączu i skręt w kierunku Rytra. Przejazd po dawnej trasie linii 8 i 21. Fotostopy według uznania. Dotarcie do Rytra i krótki fotostop a następnie do Rytra Jantar jako dawna linia 8 z fotostopem na dawnej pętli. Potem zjazd w dół i możliwe, że kolejny fotostop w Rytrze. Dalej odwiedzimy Cyganowice i przez Stary Sącz (znowu z fotostopem) pojedziemy do Biegonic. Tam skret w drogę dawnej linii 18 obecnie 28 i przecięcie do Poreby w kierunku linii 3. Z Poręby zjazd przez Nawojową z fotostopem. Następnie kierunek Jamnica i obie pętle (dawna i obecna). Potem zachaczymy o Gorzków Magazyny, Stramki i wyjedziemy Wiśniowieckiego w Królowej Jadwigi. Po skręcie z Królowej Jadwigi fotostop na Klasztornej. Potem zjazd na Bulwar Narwiku i fotostopik na dawnym dworcu MPK. Następnie powrót Kilińskiego, Rejtana i Długosza i parę fotek na Konarskiego. Potem zjazd Alejami pod Dworzec i na zajezdnie.

Na każdym fotostopie oczywiście taśmy zostaną ustawione na numery dawnych linii tam kursujących. Prawdopodobnie PRką która została by użyta byłby 278 - najstarszy Jelcz MPK. Cena imprezy jest zależna od ilości uczestników. Optimum to 30 osób - wtedy cena wynosi 20zł. Mamy limit 140km oraz 7h - kwestia kosztów.

To chyba narazie tyle  :)

_______________________
DODANO:


Jeszcze na Gorzkowie przejazd po nieużwanym obecnie liniowo odcinku od Reala do ronda jako linia 36 a w Starym Sączu fotki na wiadukcie nad torami kolejowymi.

Jak macie jakieś propozycje co do fotostopów to mówicie. Jeśli są zastrzeżenia co do trasy też mówcie - zastanowimy się co da sie zrobiĆ.


Cytat: "J.R."
Po dzisiejszej akcji w terenie i rozpoznaniu sytuacji rozpoczynamy akcję.
NO TO START:


Jelczem PR110 po Nowym Sączu i okolicach

Powstający Sądecki Klub Miłośników Komunikacji pragnie zaprosiĆ szanownych Kolegów na pierwszą w naszym rejonie imprezę komunikacyjną. Odbędzie się ona w sobotę 12.04.2008 r. (data może ulec zmianie jeśli spora częśĆ uczestników będzie o to prosiĆ). Rozpoczęcie imprezy o godzinie 9:25 (synchronizacja z autobusem firmy Trans-Frej z godziny 7:15 z Krakowa do Nowego Sącza – kończy trasę na dw. MPK, więc osoby nie znające miasta nie zgubią się).

Impreza zacznie się na dw. MPK – pierwsze zdjęcia. Potem pierwszy fotostop - niestety dośĆ krótki ze względu na niską przepustowośĆ ul. Sienkiewicza na dawnych przystankach - koło policji i koło osiedla niedaleko skrzyżowania z ul. Grodzką (odcinek planowo nieobsługiwany od początku lat dziewięĆdziesiątych pokonamy w oznaczeniu linii 12 lub 13). Potem przejazd do Rynku i postój na kolejne zdjęcia. W następnej kolejności kurs do Zabełcza (w oznaczeniu linii 31) i tam na odcinku od ul. Tarnowskiej do pętli parę fotostopów. Potem powrót ul. Tarnowską i od razu skręt w prawo na most na Dunajcu - może tam fotostop uda się zorganizowaĆ, ale to będzie zależeĆ od natężenia ruchu - wiadomo, że most jest wąskim gardłem. Z mostu kierujemy się w kierunku Trzetrzewiny (oznaczenie linii jako 22 – zlikwidowana około roku 2003). Fotostop na serpentynach w Biczycach - z widokiem na Nowy Sącz – możliwośĆ zrobienia naprawdę pięknego zdjęcia! Następnie Trzetrzewina kościół. Potem chwilka na dawnej pętli linii 22 – też cudowne widoki. Potem zjazd z góry w kierunku Chełmca i skręt na Gaj (krótki odcinek nieobsługiwany planowo – przez kilka lat kursowała tamtędy szczytowa niegdyś linia 42). Kolejno udajemy się w oznaczeniu linii 42 po jej obecnej trasie z kilkoma fotostopami (nieużywana pętla Gaj i wysoki mostek nad strumykiem górujący w okolicy). Zmienimy oznaczenie na linie 19, 33 i 34 (19 zlikwidowana w 2004, 33 i 34 w 2003) i udajemy się do Podegrodzia. W Podegrodziu przerwa (do 30 minut) na stacji benzynowej i fotostop na dawnej pętli zlokalizowanej pod wzniesieniem, na którym znajduje się kościół. Z Podegrodzia po dawnej trasie linii 9 (zlikwidowana w przed rokiem 2000) jedziemy do Starego Sącza. Wcześniej krótkie zatrzymanie w celu wykonania paru zdjęĆ resztek wraku Jelcza PR110 (pozostał tylko dach). Potem fotostop obowiązkowy na pięknym kratownicowym moście nad Dunajcem w Gołkowicach. Następnie fotostop w Starym Sączu (zakręty w centrum a następnie na starosądeckim rynku) i skręcamy w kierunku Rytra (jako linia 21 – zlikwidowana w 1989 roku kursująca do Piwnicznej – niestety aż tam nie dojedziemy). Fotostopy na przejeździe kolejowym w Cyganowicach a potem w Barcicach i Zabroniu (dawna trzecia w kolejności przycinania pętla obecnie zlikwidowanej linii 8 ). Dotrzemy do Rytra i tam krótki fotostop przy drodze głównej a następnie do Rytra Jantar (dośĆ stromy podjazd) jako dawna linia 8 (zlikwidowana na tym odcinku w chwili likwidacji linii 21) z fotostopem na dawnej pętli. Potem zjazd w dół i możliwe, że kolejny fotostop w Rytrze. Dalej odwiedzimy Cyganowice osiedle i przez Stary Sącz (fotostop na wiadukcie nad torami kolejowymi) pojedziemy do Nowego Sącza. W Biegonicach skręcamy w trasę dawnej linii 18 (likwidacja 2006r. - teraz kursuje tam linia 28) i przejedziemy do dawnej pętli (obecnie używana jako przystanek) linii 3 w Porębie (fotostop) a potem kawałeczek na nową pętlę Poręba. Z Poręby zjazd przez Nawojową z fotostopem pod zamkiem (pętla skróconych kursów linii 1). Następnie udamy się w kierunku Jamnicy przez omijaną obecnie ul. Marii Dąbrowskiej (kursowały tamtędy linie 26, 35 i dwa kursy linii 3) i obie pętle (dawna i obecna). Wracając z Jamnicy zatrzymamy się na al. Piłsudskiego pod wiaduktem, następnie parę zdjęĆ na ul. Magazynowej i wrócimy na al. Piłsudskiego by dotrzeĆ do ronda będącego skrzyżowaniem z ul. Pierwszej Brygady po obecnie nieużywanym liniowo odcinku (dawniej kursowała tam linia 36 – zmiana trasy około 1995 roku). Przez ul. Gorzkowską, Stramki, Freislera wyjedziemy na ul. Wiśniowieckiego i skręcimy w ul. Królowej Jadwigi. Fotostop po skręcie w ul. Klasztorną. Potem zjazd na dawniej, drugą, co do wielkości pętlę w Nowym Sączu - Bulwar Obrońców Narwiku (obecnie nie zawraca ani nie kursuje tamtędy żadna linia – niegdyś kończyło tam trasę aż 11 linii a przejeżdżało ich 5). Następnie powrót ul. Kilińskiego, Rejtana i Długosza i parę zdjęĆ na zatoczce będącej pętlą na ul. Konarskiego. Potem zjazd al. Wolności i Batorego na dw. MPK gdzie zakończymy imprezę.

Na każdym fotostopie oczywiście taśmy zostaną ustawione na numery dawnych linii tam kursujących. Prawdopodobnie PRką która została by użyta byłby 278 - najstarszy Jelcz MPK (przyjęty na inwentarz 01.01.1983r.) – lub pojazd nie mający reklamy a będący w bardzo dobrym stanie technicznym.
Cena imprezy jest zależna od ilości uczestników (szacowany koszt ze względu na bardzo duże odległości 20-25zł).
Czas trwania imprezy to około 7-8h.
Dojazd do Nowego Sącza z Krakowa:
autobusem firmy Trans-Frej 7:15 – na ten kurs będziemy czekaĆ
wcześniej:
6:40 PKS*
6:50 Szwagropol*
*kończy trasę na dw.PKS (około 10 minut na piechotę od dw.MPK)
Powrotne odjazdy z Nowego Sącza do Krakowa:
PKP IC ekspres Ernest Malinowski o 16:55 (w Krakowie o 19:50, w Warszawie Centralnej 22:50)
PKP PR osobowy 17:45 (w Krakowie o 20:40)
Trans-Frej 17:25 (w Krakowie 19:35)
Szwagropol 17:35 (w Krakowie 19:45)
PKS 17:00 (w Krakowie 19:20)

Wstępna mapka z planem imprezy.
[url=http://img265.imageshack.us/img265/6277/mapa04wb7.th.gif]Obrazek[/URL]

Mail zgłoszeniowy na imprezę:
pr110m@onet.eu

Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane.


Cytat: "J.R."
Po dzisiejszej akcji w terenie i rozpoznaniu sytuacji rozpoczynamy akcję.
NO TO START:


Jelczem PR110 po Nowym Sączu i okolicach

Powstający Sądecki Klub Miłośników Komunikacji pragnie zaprosiĆ szanownych Kolegów na pierwszą w naszym rejonie imprezę komunikacyjną. Odbędzie się ona w sobotę 12.04.2008 r. (data może ulec zmianie jeśli spora częśĆ uczestników będzie o to prosiĆ). Rozpoczęcie imprezy o godzinie 9:25 (synchronizacja z autobusem firmy Trans-Frej z godziny 7:15 z Krakowa do Nowego Sącza – kończy trasę na dw. MPK, więc osoby nie znające miasta nie zgubią się).

Impreza zacznie się na dw. MPK – pierwsze zdjęcia. Potem pierwszy fotostop - niestety dośĆ krótki ze względu na niską przepustowośĆ ul. Sienkiewicza na dawnych przystankach - koło policji i koło osiedla niedaleko skrzyżowania z ul. Grodzką (odcinek planowo nieobsługiwany od początku lat dziewięĆdziesiątych pokonamy w oznaczeniu linii 12 lub 13). Potem przejazd do Rynku i postój na kolejne zdjęcia. W następnej kolejności kurs do Zabełcza (w oznaczeniu linii 31) i tam na odcinku od ul. Tarnowskiej do pętli parę fotostopów. Potem powrót ul. Tarnowską i od razu skręt w prawo na most na Dunajcu - może tam fotostop uda się zorganizowaĆ, ale to będzie zależeĆ od natężenia ruchu - wiadomo, że most jest wąskim gardłem. Z mostu kierujemy się w kierunku Trzetrzewiny (oznaczenie linii jako 22 – zlikwidowana około roku 2003). Fotostop na serpentynach w Biczycach - z widokiem na Nowy Sącz – możliwośĆ zrobienia naprawdę pięknego zdjęcia! Następnie Trzetrzewina kościół. Potem chwilka na dawnej pętli linii 22 – też cudowne widoki. Potem zjazd z góry w kierunku Chełmca i skręt na Gaj (krótki odcinek nieobsługiwany planowo – przez kilka lat kursowała tamtędy szczytowa niegdyś linia 42). Kolejno udajemy się w oznaczeniu linii 42 po jej obecnej trasie z kilkoma fotostopami (nieużywana pętla Gaj i wysoki mostek nad strumykiem górujący w okolicy). Zmienimy oznaczenie na linie 19, 33 i 34 (19 zlikwidowana w 2004, 33 i 34 w 2003) i udajemy się do Podegrodzia. W Podegrodziu przerwa (do 30 minut) na stacji benzynowej i fotostop na dawnej pętli zlokalizowanej pod wzniesieniem, na którym znajduje się kościół. Z Podegrodzia po dawnej trasie linii 9 (zlikwidowana w przed rokiem 2000) jedziemy do Starego Sącza. Wcześniej krótkie zatrzymanie w celu wykonania paru zdjęĆ resztek wraku Jelcza PR110 (pozostał tylko dach). Potem fotostop obowiązkowy na pięknym kratownicowym moście nad Dunajcem w Gołkowicach. Następnie fotostop w Starym Sączu (zakręty w centrum a następnie na starosądeckim rynku) i skręcamy w kierunku Rytra (jako linia 21 – zlikwidowana w 1989 roku kursująca do Piwnicznej – niestety aż tam nie dojedziemy). Fotostopy na przejeździe kolejowym w Cyganowicach a potem w Barcicach i Zabroniu (dawna trzecia w kolejności przycinania pętla obecnie zlikwidowanej linii 8 ). Dotrzemy do Rytra i tam krótki fotostop przy drodze głównej a następnie do Rytra Jantar (dośĆ stromy podjazd) jako dawna linia 8 (zlikwidowana na tym odcinku w chwili likwidacji linii 21) z fotostopem na dawnej pętli. Potem zjazd w dół i możliwe, że kolejny fotostop w Rytrze. Dalej odwiedzimy Cyganowice osiedle i przez Stary Sącz (fotostop na wiadukcie nad torami kolejowymi) pojedziemy do Nowego Sącza. W Biegonicach skręcamy w trasę dawnej linii 18 (likwidacja 2006r. - teraz kursuje tam linia 28) i przejedziemy do dawnej pętli (obecnie używana jako przystanek) linii 3 w Porębie (fotostop) a potem kawałeczek na nową pętlę Poręba. Z Poręby zjazd przez Nawojową z fotostopem pod zamkiem (pętla skróconych kursów linii 1). Następnie udamy się w kierunku Jamnicy przez omijaną obecnie ul. Marii Dąbrowskiej (kursowały tamtędy linie 26, 35 i dwa kursy linii 3) i obie pętle (dawna i obecna). Wracając z Jamnicy zatrzymamy się na al. Piłsudskiego pod wiaduktem, następnie parę zdjęĆ na ul. Magazynowej i wrócimy na al. Piłsudskiego by dotrzeĆ do ronda będącego skrzyżowaniem z ul. Pierwszej Brygady po obecnie nieużywanym liniowo odcinku (dawniej kursowała tam linia 36 – zmiana trasy około 1995 roku). Przez ul. Gorzkowską, Stramki, Freislera wyjedziemy na ul. Wiśniowieckiego i skręcimy w ul. Królowej Jadwigi. Fotostop po skręcie w ul. Klasztorną. Potem zjazd na dawniej, drugą, co do wielkości pętlę w Nowym Sączu - Bulwar Obrońców Narwiku (obecnie nie zawraca ani nie kursuje tamtędy żadna linia – niegdyś kończyło tam trasę aż 11 linii a przejeżdżało ich 5). Następnie powrót ul. Kilińskiego, Rejtana i Długosza i parę zdjęĆ na zatoczce będącej pętlą na ul. Konarskiego. Potem zjazd al. Wolności i Batorego na dw. MPK gdzie zakończymy imprezę.

Na każdym fotostopie oczywiście taśmy zostaną ustawione na numery dawnych linii tam kursujących. Prawdopodobnie PRką która została by użyta byłby 278 - najstarszy Jelcz MPK (przyjęty na inwentarz 01.01.1983r.) – lub pojazd nie mający reklamy a będący w bardzo dobrym stanie technicznym.
Cena imprezy jest zależna od ilości uczestników (szacowany koszt ze względu na bardzo duże odległości 20-25zł).
Czas trwania imprezy to około 7-8h.
Dojazd do Nowego Sącza z Krakowa:
autobusem firmy Trans-Frej 7:15 – na ten kurs będziemy czekaĆ
wcześniej:
6:40 PKS*
6:50 Szwagropol*
*kończy trasę na dw.PKS (około 10 minut na piechotę od dw.MPK)
Powrotne odjazdy z Nowego Sącza do Krakowa:
PKP IC ekspres Ernest Malinowski o 16:55 (w Krakowie o 19:50, w Warszawie Centralnej 22:50)
PKP PR osobowy 17:45 (w Krakowie o 20:40)
Trans-Frej 17:25 (w Krakowie 19:35)
Szwagropol 17:35 (w Krakowie 19:45)
PKS 17:00 (w Krakowie 19:20)

Wstępna mapka z planem imprezy.
[url=http://img265.imageshack.us/img265/6277/mapa04wb7.th.gif]Obrazek[/URL]

Mail zgłoszeniowy na imprezę:
pr110m@onet.eu

Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane.


Cytat: "J.R."
:!: UWAGA :!:
Ze względu na liczne prośby termin imprezy zostaje przesunięty na tydzień wcześniej czyli:
5.04.2008

Po uzgodnieniach w MPK oraz konsultacjach i prośbach osób zainteresowanych imprezą następują następujące korekty:

1. Zamiast Trzetrzewiny będą Chomranice
2. CzęśĆ miejska będzie na początku imprezy
3. Z powodu synchronizacji z ekspresem Ernest Malinowski odjeżdzającym o 16:55 prawdopodobnie nie będzie przejazdu do Poręby i Nawojowej (zabrakło czasu)
4. W ramach urozmaicenia będą dwa pojazdy - w Starym Sączu podmienimy liniowy autobus linii 24 (w drodze wyjątku zamiast planowego MIDI pojedzie MAN NL222) w zamian oddając na linię naszą PRkę
5. Oba pojazdy przejdą w piątek po południu przed imprezą generalne sprzatanie - zorganizowane przez nas jako gwarancja solidnego wykonania
6. Przez całą imprezę będzie jechał jeden bardzo dobry kierowca który wie co go czeka (fotostopy itd.)
7. Jeszcze raz przypominamy o zmianie terminu na 5.04.2008r

Rozkład jazdy autobusu specjalnego:

09:35 dw.MPK
09:40 I Brygady
09:50 Piłsudskiego
10:00 Dąbrowskiej
10:10 Jamnica pętla
10:15 Jamnica stara pętla
10:20 Jamnica przystanek
10:25 Jamnica most
10:35 Piłsudskiego wiadukty
10:45 Magazynowa
10:55 Królowej Jadwigi zatoka
11:00 skręt z Królowej Jadwigi w Klasztorną
11:05 Klasztorna
11:20 Bulwar Narwiku
11:30 Bulwar Narwiku most
11:45 Kazimierza Wielkiego i Rynek
11:55 Zabełcze fotostopy
12:10 Legionów most
12:20 Marcinkowice
12:30 Klęczany
12:35 Kłodne
12:55 Gaj
13:05 Gaj stara pętla
13:15 Gaj mostek
13:25 Świniarsko
13:45 Podegrodzie
PRZERWA
14:15 Podegrodzie
14:20 Podegrodzie kościół
14:40 Gołkowice most
14:55 Stary Sącz os.Słoneczne
PODMIANA AUTOBUSU, ZDJęCIE GRUPOWE
15:00 Stary Sącz Os. Słoneczne
15:10 fotostopy na zakrętach
15:15 Stary Sącz Rynek
15:25 Stary Sącz wylotówka
15:40 Cyganowice kościół
16:00 Rytro
16:20 Rytro Jantar
16:45 dw.MPK

Mimo podanego rozkładu będziemy się staraĆ by odjazdy odbywały się przed czasem. To najpóźniejsze pory odjazdów z wyznaczonych punktów.
Na imprezę przewidziane są dwa pojazdy:

Jelcz PR110 bez reklamy na pierwszym etapie - prawdopodobnie autobus #331
MAN NL222 w reklamie na drugim etapie - prawdopodobnie autobus #112

Niestety najstarsza PRka (#278) nabawiła się reklamy dlatego typujemy inny pojazd niż początkowo planowaliśmy.

Jeśli ilośĆ zgłoszeń będzie adekwatna do zainteresowania na forach wynajmiemy po 2 pojazdy. Organizatorzy zastrzegają sobie jednak prawo odwołania imprezy przy bardzo niskiej frekfencji najdalej 5 dni przed terminem - czyli jeśli do 2.04.2008 nie będzie informacji o odwołaniu to impreza odbędzie się.

Potwierdzamy, że do Rytra Jantar dojedziemy o co wiele osób prosiło  :)

Na koniec jeszcze raz przypominamy - impreza odbędzie się 5.04.2008r.

Koszt to maksymalnie 25zł od osoby.

Zgłoszenia i pytania należy przysyłaĆ na adres: pr110m@onet.eu


Cytat: "J.R."
W grę wchodzą 112, 114 i 116. 114 ma wyblakłą reklamę, 116 reklamę w rozkładzie naturalnym dla tego wybór padł na 112. W piątek 4.04.2008 oba wytypowane na imprezę pojazdy od godziny 15tej będą podstawione abyśmy mogli zaprowadziĆ w nich porządek. W 112 będę załatwiał tylną szybę by uzupełnili.


Cytat: "J.R."
W #112 oceniam czas potrzebny na zaprowadzenie ładu na około 4 godziny przy ekipie 4-5 osobowej.
W #331 czas potrzebny na doprowadzenie do porządku wynosi około 2 godzin.

Oba pojazdy przed imprezą dostaną numery taborowe po bokach oraz wszystkie nowe niezbędne naklejki. #112 dostanie znaczek i logo MANa na przedzie do imprezy.

Na razie chyba tyle wieści.

Jakieś sugestie są :?:


Cytat: "J.R."
Jest dobrze. Za wysprzątanie autobusów dostaniemy niewielką ulgę. Zawsze dobre i parę złotych mniej. Mimo wszystko, jednak z powodu (na chwilę obecną) braku kompletu pasażerów cena nie ulegnie potanieniu, ale wzrasta prawdopodobieństwo, że pokonamy pełną zakładaną trasę. Dokładne szacunki podamy dziś wieczór po szczegółowych obliczeniach. To na chwilę obecną tyle.

ps. Osoby występujące na imprezie jako organizatorzy płacą normalną stawkę za udział w imprezie oraz dodatkowo mają zaopatrzyĆ się w odblaskową kamizelkę. Identyfikatory dla organizatorów przygotujemy. Autobusy #331 i #113 będą w piątek na bazie o godzinie 15tej. Dziś na #113 zalegalizowano tachograf więc może jechaĆ spokojnie w trasę  :)


Cytat: "J.R."
Jest dobrze. Za wysprzątanie autobusów dostaniemy niewielką ulgę. Zawsze dobre i parę złotych mniej. Mimo wszystko, jednak z powodu (na chwilę obecną) braku kompletu pasażerów cena nie ulegnie potanieniu, ale wzrasta prawdopodobieństwo, że pokonamy pełną zakładaną trasę. Dokładne szacunki podamy dziś wieczór po szczegółowych obliczeniach. To na chwilę obecną tyle.

ps. Osoby występujące na imprezie jako organizatorzy płacą normalną stawkę za udział w imprezie oraz dodatkowo mają zaopatrzyĆ się w odblaskową kamizelkę. Identyfikatory dla organizatorów przygotujemy. Autobusy #331 i #113 będą w piątek na bazie o godzinie 15tej. Dziś na #113 zalegalizowano tachograf więc może jechaĆ spokojnie w trasę  :)


Cytat: "J.R."
#113 kursuje jutro na 23 do godziny 14:35, potem zjazd na zajezdnie
#331 prawdopodbnie ma cały dzień wolny
jedzie z nami kierowca z #296 - spoko gośĆ dziś z nim gadałem

do wozów przygotowane są wszystkie naklejki, mam kartę z dodatkowymi końcówkami do MANa - wgramy ją jutro
oba pojazdy będą umyte na myjni i wstawione na dolną halę - spokój i cisza będzie wiec spokojnie i pod dachem je wymyjemy

dziś wpisano zlecenie wyjazdu, wszystko zaklepane i załatwione

to chyba tyle :)


Cytat: "J.R."
#331 na hali będzie dopiero o 15tej więc wcześniej nie ma co przychodziĆ. A do której potrwa to trudno wyczuĆ. Licząc z 3h na Jelcza i 5h na MANa przy założeniu prac równoległych. Ale wiadomo, że to są szacunki. Liczę, że koło 20tej się zbierzemy ale równie dobrze może się udaĆ to o 18 jak i o 21.

Co do materiałów:

w wozach są:
- szczotka
- szufelka

Burdzio bierze:
- CIF
- Ajax
- coś do czyszczenia tapicerek
- coś do mycia szyb
- ścierki
- gąbki

Hannibal bierze:
- ręczniczki papierowe
- rozpuszczalnik
- sprej żółty
- folie malarską
- taśmę malarską
- ludwika
- worki na śmieci

ja biorę:
- wiaderko plastikowe
- szmaty
- papier ścierny
z bazy zestaw naklejek i reklam (do wklejenia przy oddaniu wozu na 24)

nie zaszkodziłoby jakby ktoś wziął:
- przynajmniej jeszcze jedno wiaderko (najlepiej plastikowe)
- jeszcze trochę szmat
- czarną taśmę izolacyjną

WZIAŚĆ UBRANIE ROBOCZE DO PRZEBRANIA - będzie gdzie się przebraĆ i umyĆ po pracy
(zaleca się do przebrania jakieś spodnie, jakąś bluzę i mogą się przydaĆ rekawiczki - w wozach ogólnie czysto nie jest a można się zmoczyĆ wodą z płynami itd)

osoby które przyjdą później podaĆ komuś numery komórek - dzwoniĆ lub daĆ sygnał/smsa do nas to ktoś wyjdzie po was

jak jeszcze coś trzeba z materiałów a zapomnieliśmy tu zapisaĆ to pytaĆ się i braĆ jak macie


Cytat: "J.R."
No to pora na relacje:

Godzina 8:50 - na zajezdni stawiła się częśĆ ekipy sądeckiej. Akurat #331 był wyprowadzany z hali gdzie nocował obok #113. Pierwsze foto zostało zrobione na bazie. O godzinie 9:20 wyjechaliśmy z zajezdni i podstawiliśmy się na dworcu MPK na stanowisko A. Goście przybili już tłumnie. Ekipa została zabrana i udaliśmy się na pierwszy fotostop na przystanku I Brygady. Pojazd był oznaczony jako linia 41. Kolejny fotostop miał miejsce na Alejach Piłsudskiego w zatoce gdzie dawniej znajdował się przystanek linii 36. Po sfotografowaniu #331 z tym numerem pojechaliśmy na Marii Dąbrowskiej. Tam po dawnej trasie 35 zjechaliśmy na dół oczywiście robiąc liczne zdjecia. Kolejny fotostopik (jako nieistniejąca już linia 37) był na przystanku Jamnica PKP gdzie dosiadł się gośĆ z Tarnowa. Potem fotostop na nowej pętli w Jamnicy z numerem 26. Przy powrocie stanęliśmy na starej pętli w Jamnicy (obecnie przystanek). Bardzo ciekawe zdjecia były następnie zrobione przy wiaduktach na Alei Piłsudskiego. Kolejnym naszym przystankiem była pętla Gorzków Magazyny. Tam #331 pozował jako linia 44. Potem była już ulica Królowej Jadwigi i fotostop na dawnej trasie linii 5 skręcającej w Klasztorną. Z Klasztornej dotarliśmy na obecnie wymarły Bulwar Narwiku na pętle (foty jako linia 2 a następnie 1) oraz pod mostem na Lwowskiej jako linia 22. W następnej kolejności był Rynek - fotografowanie dowolne jako linia 19 podczas objazdu Rynku. Z powodu jadącego za nami liniowego 31 musieliśmy zrezygnowaĆ z Zabełcza i od razu skręciliśmy na most na Dunajcu. Fotostop odbył się na podjeździe do Rdziostowa z numerem 16. Przed Marcinkowicami na zjeździe w dół mieliśmy kolejne zdjęcia i niespodziewane mijanie z 373 wykonującym kurs na linii 21. Po dotarciu na pętle Marcinkowice i zrobieniu kilku zdjęĆ przy torach kolejowych podjechaliśmy na stację Marcinkowice. Budynek robił ponure wrażenie. Wciąż wiszący rozkład pociągów, napis INFORMATION i tablice UWAGA POCI¡G pokazywały, że czas się zatrzymał. Gdy mieliśmy ruszaĆ w oddali usłyszeliśmy jakby syrenę lokomotywy. Alarm okazał się jednak fałszywy. Przy powrocie udało się zrobiĆ foto na zakręcie pod górę a potem udaliśmy się bezpośrednio do Gaju. Na nieczynnej liniowo pętli był fotostopik jako linia 42. Kolejne zdjecia zrobiliśmy na dośĆ ciekawym mostku w Gaju. Potem postój jako linia 34 pod kościołem w Świniarsku i dojazd do Podegrodzia. Na dawnej pętli 9 zrobiono parę zdjeĆ i pojechaliśmy dalej. Po drodze widzieliśmy resztki wraku PR110 (dach) przykrywający skład cegieł. Bardzo interesujące zdjęcia zrobiliśmy w Gołkowicach na moście nad Dunajcem. Około godziny 13:45 dotarliśmy do Starego Sącza na osiedle Słoneczne. CzęśĆ ludzi poszła na posiłek do Rynku a reszta posprzątała #331 i zrobiła pożegnalne zdjęcie. O godzinie 14:45 wjechał opóźniony 24 w postaci MANa #113. Pojazd został szybko przejęty i pojechaliśmy na starosądecki Rynek gdzie zabraliśmy resztę ekipy. Niespodziewany i nieplanowany fotostop odbył się na przejeździe kolejowym w Cyganowicach - EC Bem. Kolejne zdjęcia w Barcicach (jako dawna linia 21 Kosarzyska) a następnie na nieużywanej pętli dawnej linii 8 Barcice Zabronie. Kolejne zdjęcia były dopiero na pętli Rytro Jantar. Bardzo malownicza okolica została opuszczona przez autobusy ówczesnego WPK już w 1989 roku. Kolejne zdjęcie było przy powrocie kawałek za Perłą Południa. Ostatni pozamiejski fotostop miał miejsce w Rytrze - przejazd kolejowy oraz późniejsza pętla linii 8 (z widokiem na zamek a w drugą stronę na tory kolejowe z przejeżdżającym akurat pociągiem do Krynicy w postaci brzydko pomalowanego EN57). Po pożegnaniu z Rytrem pojechaliśmy prosto do Nowego Sącza - na pętle Biegonie Carbon gdzie zrobiliśmy zdjecia z numerem 42. No i w końcu dotarliśmy ponownie na dworzec MPK gdzie zakończyliśmy imprezę.

No to chyba tyle relacji :)

Pozostało przeglądnąĆ fotki  :mrgreen:


Cytat: "J.R."
Ano - to podopisujcie co zapomniałem.

Na podsumowanie tekst dnia z Rytra:

- O zamek!
- Jaki zamek? O KU*** ZAMEK!

 :lol:

[url=http://c14.wrzuta.pl/wm16598/d3587037001c052447f7cf07/1.jpg]Obrazek[/url]

[url=http://c2.wrzuta.pl/wm15359/16e145180015100347f7d24b/2.jpg]Obrazek[/url]


Cytat: "Hannibal"
Tak to wyglądało. Było extra. Mimo iż pogoda troszkę nie dopisała to mimo wszystko stworzyła klimat  :) Imprezowy kierowca - rewelacja, właściwy człowiek na właściwym miejscu. Osoba posiadającą dużą wiedzę o komunikacji w Nowym Sączu i przedewszystkim spełniająca  wszystkie nasze zachcianki co do fotostopów. Dziękuje i z tego miejsca za współpracę.
Serdecznie dziękuje naszej, skromnej 4 osobowej ekipie za obecnośĆ, za udział i pomoc w wysprzątaniu pojazdów (J.R, łukasz92, Burdzio). Szczególne podziękowania kieruję do J.R za współpracę, za załatwienie tego przejazdu i dogranie szczegółów. I nie zapominam o wyrażeniu uznania dla gości z Krakowa, Tarnowa, Warszawy, GOPu  :)
Chciałbym również pozdrowiĆ fanów upr, tych co nie lubią imprez i to w zasadzie wszystko.  :)

Pozdrawiam

Pierwsze fotki:
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/17,252,13.html
http://www.km-forum.com.pl/galeria/details.php?image_id=11411


Cytat: "J.R."
Ja również dziękuje wszystkim za współpracę, za sprzątanie, za dotarcie, za wszelką pomoc - bywało, że były chwile zwątpienia czy impreza wypali ale wypaliło i to bardzo fajnie :)

Co do kierowcy - naprawdę lepiej nie mogliśmy trafiĆ :!: Szczere i wielkie podziękowania :!: Naprawdę super :) Chyba wiadomo kto pojedzie na jakąś kolejną imprezę :D

No to do następnej imprezy :) a teraz realizacja ambitniejszego planu - rozpoczynamy operacją AUTOSAN :)


Cytat: "Burdzio"
http://img136.imageshack.us/img136/7048/dsc0800oh7.jpg   :lol:
Nie zapomniana chwila

 

 

 

 

Dzisiaj już więcej nie wrzucam ;)


Cytuj
Chciałbym również pozdrowiĆ fanów upr, tych co nie lubią imprez i to w zasadzie wszystko. :)
Warna/bana im.

Cytat: "pkpic"
Zapomnieliście napisaĆ że teksty typu: S*****alaj mi z kadru były na każdym fotostopie;]


Cytat: "Lukasz92"
Z mojej strony:

Obrazek
Podjazd w Rdziostowie

Obrazek
Jelcz pod dworcem PKP w Marcinkowicach

Obrazek
Na mostku w Gaju

Obrazek
W Podegrodziu

Obrazek
Most w Gołkowicach

Obrazek
Świeto lasu - Man na 24 :P
Czyli podsył na impreze

Krótkie nagranie z kabiny Jelcza


Cytat: "Hannibal"
http://www.youtube.com/watch?v=10KlY4hw4fc

Podsumowanie  ;)


Cytat: "Ryflak"
Z opóźnieniem dorzucam swoją częśĆ słowną:

--
http://www.ryflak.rail.pl/viewpage.php?page_id=54
--


Cytat: "J.R."
Kraków pozdrawia  :mrgreen:

http://profesor.rail.pl/aster/NowySacz.htm


Cytat: "J.R."
OK  :)

No to gdzie następnym razem i czym mamy planowaĆ  :P

Bardzo wstępnie w planie jest coś na jesień - fajnie było by trasę A zaliczyĆ (Nowy Sącz - Krynica) oraz linię B (Muszyna - Nowy Sącz) tylko problem z wozem. PRka odpada bo tacho brak, 120 tylko z automatem to też mi się nie widzi, do MANa na taką linię nie jestem przekonany - słowem nie ma czym jechaĆ  ;/


Cytat: "Burdzio"
Melonem :D
Ja to widzę tak.
Jedziemy do Krynicy przez Łabową z tablicą A.
W Krynicy skręcamy w Starą Drogę, gdzie pętlę mają niektóre kursy 3 i wszystkie 4.
Z tablicą 4 jedziemy na os ¬rodlana, zawracamy tam na pętli, tylko tym razem z inną tablicą, ale też 4 (jest tylko jeden taki kurs 4), jedziemy na pętlę Pułaskiego Hajduczek, gdzie kończy linia 2, oraz przejeżdża jeden kurs 4.
Dalej z tablicą 4 jedziemy w kierunku Słotwiny Pętla,ale za przystankiem Krynica-Zdrój Zdrój, tablice zmieniamy na 5. Na pętli Słotwiny Pętla odwracamy tablicę i jedziemy w kierunku Czarny Potok Pegaz. Na przystanku Krynica-Zdrój Bank zmienimy tablicę na 2. Po dojeździe na Czarny Potok Pegaz, możemy,ew. zmieniĆ tablicę na 5. Z Czarnego Potoku skręcamy w prawa, gdzie szybko zmieniamy tablicę na 3. Jedziemy na Szczawnik/Złockieprzez Muszynę. Powrót ze Szczawnika do Muszyny, i już jako B wracamy do Sącz.

Wiem że skomplikowane, ale później wrzucę, na maps.google.
Co ty zrobiłeś dla GSMK?