23 387 Wiadomości w 5 758 wątkach, - wysłana przez 105 użytkowników - Najnowszy użytkownik: michal_sekula_
collapse collapse

Galicyjski Portal Komunikacyjny

Galicyjskie Stowarzyszenie Miłośników Komunikacji w Nowym Sączu
wita na Galicyjskim Portalu Komunikacyjnym

Autobusy na różne okazje!

W związku z napływającymi do nas pytaniami o możliwość wynajęcia naszych autobusów informujemy, że Stowarzyszenie nie prowadzi działalności gospodarczej, więc nie ma prawnej możliwości wynajęcia wozu.

Istnieje natomiast możliwość użyczenia autobusu.

Aby dowiedzieć się więcej należy napisać e-mail na autobus@gsmk.org.pl

19 Grudzień 2022, 19:34:06 19:34 wysłana przez Invis | Wyświetleń: 7 | Komentarze: 0

W dniach 16-19 grudnia na płycie nowosądeckiego Rynku odbywał się Nowosądecki Jarmark Bożnonarodzeniowy. We współpracy z MPK Nowy Sącz
mieliśmy możliwość uświetnić to wydarzenie Autosanem H9-35 #94, który został świątecznym, zabytkowym autobusem   :)
Na jego pokładzie wraz z mieszkańcami miasta podróżował Święty Mikołaj oraz Śnieżynka wprowadzając nas w wyjątkowy klimat świąt Bożego Narodzenia  :)
Wydarzenie to cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem i mamy nadzieje, że na stałe wpisze się w kalendarz miejskich wydarzeń z naszym udziałem.   :)

3 Listopad 2022, 19:21:23 19:21 wysłana przez Invis | Wyświetleń: 6 | Komentarze: 0

W dniach 12-14.10.2022r. Autosan H9-35 #94 gościł w Kielcach na XVI Międzynarodowych Targach Komunikacyjnych TRANSEXPO. Dzięki zaproszeniu oraz we współpracy z MPK Nowy Sącz "psiukacz" prezentował się na stanowisku pojazdów zabytkowych jako "autobus na różne okazje". Wzbudzał duże zainteresowanie i sentyment wśród odwiedzających targi. Oprócz naszego autobusu można było również obejrzeć autobusy zabytkowe z takich miast jak: Warszawa, Kraków, Poznań.

3 Listopad 2022, 17:11:09 17:11 wysłana przez Invis | Wyświetleń: 8 | Komentarze: 0

XIV Zlot Zabytkowych Pojazdów w Miasteczku Galicyjskim już za nami! Na zlocie gościliśmy trzeci raz z rzędu, jednak po raz pierwszy przyjechaliśmy Jelcz M11 #317. Dziękujemy wszystkim zwiedzającym za odwiedzenie naszego autobusu oraz przejażdzkę w paradzie ulicami Nowego Sącza   :)
Równocześnie składamy słowa uznania dla Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu oraz Stowarzyszenie Miłośników Pojazdów Zabytkowych "Galicya" za zorganizowanie
tego wydarzenia i jak co roku stanięcie na wysokości zadania  :)
I na koniec pozdrowienia - dla wszystkich uczestników zlotu oraz ekipy z Autosana H9-35, dzięki którym to wydarzenie miało swój niepowtarzalny klimat.  :)
Do zobaczenia za rok!  :)

6 Lipiec 2022, 10:32:44 10:32 wysłana przez Invis | Wyświetleń: 7 | Komentarze: 0

Są takie wydarzenia i spotkania na które czeka się cały rok. W ubiegłym roku poraz pierwszy zostaliśmy zaproszeni do współpracy
w związku z organizacją 45 - lecia MPK w Kraśniku. Impreza ta oraz nawiązane nowe znajomości bardzo przypadły nam do gustu i bardzo liczyliśmy, że nasz powrót
na kraśnickie ulice nastąpi już niebawem.
W dniach 2-4 Lipiec 2022r. ponownie gościliśmy w Kraśniku, ale tym razem na "Dniach Kraśnika 2022 z MPK".
W sobotę 2 Lipca nasze autobusy Autosan H9-35 #94 oraz Jelcz M11 #317 dzielnie obsługiwały linie MPK Kraśnik nr 2 i nr 7 od godziny 16 do 24. Naszym głównym zadaniem był dowóz mieszkańców
na koncert zespołów tj. BOVSKA czy ORGANEK. Kolejnego dnia odbył się zlot zabytkowych autobusów połączony z uroczystą paradą ulicami miasta. Na koniec dla wszystkich zainteresowanych zorganizowana była wystawa zabytkowych pojazdów, która przyciągneła tłumy!
W tym miejscu jeszcze raz pragniemy przekazać ogromne podziękowania dla organizatorów Dni Kraśnika z MPK, tj pan Leszek Zdybicki, prezes MPK w Kraśniku, pan Maksym Bratko- dyrektor ds eksploatacji i rozwoju oraz dla wszystkich pracowników MPK oraz miłośników biorących udział!
Dziękujemy i do zobaczenia!  :D
Więcej zdjęć na naszym facebooku.

Strony: [1] 2 3

MPK Nowy Sącz'
Agencja Reklamowa 3es
Stowarzyszenie 'Dla Miasta'
Retro autobus na różne okazje!