Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - pekaesiak
76
« dnia: 1 Luty 2009, 20:16:40 20:16 »
Wpadłem na pomysł stworzenia GSMKowskich koszulek. Myślę, że z przodu mogłoby znajdowaĆ się logo GSMK z napisem, a z tyłu nasz nick z forum. Cena takiej koszulki to około 35 złotych. W grę wchodzą także kubki. Mam nadzieję, że napiszecie tu własne propozycje, i że oczywiście znajdą się chętni Inne propozycje mam takie: -kalendarz (12 stronnicowy ze zdjęciami np. MPK Hannibala, historycznymi miśka i moimi PKSu, bądź też 2 wersje jednostronnicowe (MPK lub PKS)) -breloczki z logiem GSMK
77
« dnia: 30 Styczeń 2009, 21:15:49 21:15 »
UnaładowaĆ baterie aparatów,
Obie baterie naładowane wziąśĆ ewentualnie buty na przebranie Wrazie jakiśproblemów, wezmę moje porządne górnicze gumiaki Planowy odjazd z Dw.MPK 8:15 ale już po rozmowach z kierowcami Freja wiemy, że raczej należy liczyĆ się z odjazdem dopiero około 8:30 (ciężko wyciągnąĆ jakikolwiek lepszy czas przejazdu w warunkach zimowych). Nieciekawi to wygląda, bo szkoda jakbyśmy złapali opóźnienie na samym początku. Będziemy tam na stanowisku czekaĆ na Freja (blokując busiarzy :twisted: ) Kurcze, ale się napaliłem
78
« dnia: 27 Styczeń 2009, 21:10:10 21:10 »
"Pierwsze wzmianki o regularnej komunikacji autobusowej pochodzą jeszcze z lat 60-tych, kiedy to uruchomiono linię dla kuracjuszy, pomiędzy dwoma uzdrowiskami - Krynicą, a Muszyną. W pamięci utkwił także wypadek autobusowy, w którym brał udział prawdopodobnie popularny "Ogórek". OpowieśĆ ta do dziś funkcjonuje jako legenda o czarownicy, która jako jedyna przeżyła wypadek. Komunikację z prawdziwego zdarzenia wprowadziło dopiero WPK Nowy Sącz, zakładając bazę w Krynicy, przy ulicy Kraszewskiego w ..... (tu mimo najśmielszych chęci nikt mi na to nie potrafił odpowiedzieĆ- jak ktoś wie proszę o uzupełnienie) roku uruchamiając aż 6 linii miejskich i podmiejskich łączących największe osiedla, obsługiwanych standardowo Jelczami PR110. Niestety przemiany polityczne w bloku wschodnim spowodowały gwałtowne załamanie dochodów WPK Nowy Sącz i linie miejskie, jak i linia do Nowego Sącza zostały w Krynicy zlikwidowane na przełomie lat 80 tych i 90 tych. Na miejsce komunikacji WPK weszła gminna spółka MPGKiK obsługująca ten sam układ komunikacyjny z podobnym rozkładem, ale o nazwie Komunikacji Uzdrowiskowej. Około roku 1996 pojawiła się także prywatna komunikacja obsługiwana Mercedesami O309D, ale nie długo trwała historia busiarzy w Krynicy, bo interes zwinięto już w 2000 roku. W tzw. międzyczasie, czyli w 1997 roku Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju, wspólnie z muszyńskim Urzędem Miasta ogłosił przetarg na obsługę Komunikacji Uzdrowiskowej, gdyż gminy nie były w stanie utrzymaĆ sypiących się PeeRek. Przetarg wygrał PKS Nowy Sącz, który specjalnie na ten przetarg zakupił 5 Autosanów H10-11.21, w wersji z Local, oraz miejskiej. Dodatkowo skierowane wozy do obsługi KU to Leylandy, DABy serii LS sprowadzone jeszcze na początku lat 90 tych. Stopniowo dokupowano nowsze wozy, jak DABy 7-1200, czy też Autosany A1010M. Co pozwoliło na wycofanie LSów. PKS Nowy Sącz rozpoczął także wypełnianie luki po zlikwidowanych liniach A, czy B tworząc nowe kursy relacji Krynica - Nowy Sącz, czy też Krynica - Piwniczna. Około 1998 roku pojawiła się także konkurencja w postaci prywatnej firmy Oczkoś, obsługującej linię Krynica-Muszyna, używanymi Jelczami M11, Ikarusami 260, a później także Autosanami H9. Krótkim epizodem dla tej firmy było utworzenie linii Krynica Czarny Potok - Tylicz, ale silna konkurencja PKSu, spowodowała że linia stała się nieopłacalna i została zlikwidowana. Nowy standard wprowadziła natomiast firma Arnika obsługując linię z Czarnego Potoku na Słotwiny Sprinterami, oraz Iveciem Daily. Firma funkcjonuje do dziś i pokrywając linię KU i dobrze je uzupełniając." Za dużo?
79
« dnia: 26 Styczeń 2009, 20:53:43 20:53 »
Są, tylko musisz się zgłosiĆ przez maila. Zapraszamy !
80
« dnia: 25 Styczeń 2009, 18:59:26 18:59 »
Tak jest ze śniegiem w chwili obecnej: Niech któryś z adminów skasuje poprzedniego mojego posta
81
« dnia: 25 Styczeń 2009, 17:47:25 17:47 »
Po 19 zobacz na TWB moje fotki ze wczoraj lub dziś, czyli śniegu nima
82
« dnia: 25 Styczeń 2009, 11:02:36 11:02 »
Nadaje się takie coś na bilet ?: W przeciągu 2 dni powinienem jeszcze dokończyĆ tekst o KU w Krynicy
83
« dnia: 16 Styczeń 2009, 17:21:08 17:21 »
Mapg google nawala, to dlatego. Kawdratem - czyli 120, a po trójkącie, bo te miasta tworzą trojkat na mapie [ Dodano: Wto Sty 06, 2009 10:42 am ]Potrzebne kierunki na wyświetlaczach: Jak trzeba to można by wyeliminowaĆ 2, ale chyba bardziej urozmaicone foty są fajniejsze [ Dodano: Pią Sty 16, 2009 4:16 pm ]http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&ll=49.475709,20.938997&spn=0.039485,0.077248&z=14&msid=102055689263214047794.0004609bd9c93668ced1aTo jest ta droga, której żeście nie mogli znaleźĆ, zapewne dlatego że chowa sięza domem. Co z tymi wyświetlaczami? Będą czy szykowaĆ tablice ? :twisted:
85
« dnia: 27 Grudzień 2008, 16:12:44 16:12 »
Nowosądecki PKS miał nie M11 ale L11 w wersjach 2 i 3 drzwiowej. L11 były ale był też M11 #N 60532 = 1986. jego numer rej, to był: NSC 452W. Co do Leylanda- raczej nie byłoby problemów, bo PKS chomikuje części do wszystkiego nie wiem po co Przestańmy gdybaĆ a skupmy się na PRce i imprezie
86
« dnia: 27 Grudzień 2008, 15:52:18 15:52 »
H9-35 PKSu była chyba jednak nowszą wersją bo z 1985 roku. Myślę że można by spróbowaĆ z takimi wozami jak: Sanos S 415 - niektóre PKSy jeszcze posiadają, jest też wiele prywatnych; niestety S14 jest już trudniej spotykany Zemun IK160P - kawał historii dla NS, bo to w końcu jedyne przegubowce jakie jeździły po Nowym Sączu Leyland LS 575-680/5 DAB - pierwsze zachodnie wozy w Nowym Sączu, ostał siętylko jeden i dawca części I jeszcze ciekawoska co do PRki i M11- PKS posiadał oba te wozy (z 1986 roku)
87
« dnia: 27 Grudzień 2008, 15:44:57 15:44 »
J.R. zapomniałeś o najważniejszym, czyli wpuszczeniu busów na dworce i zamkniecie dla nich Morawskiego i placu pod PKP :twisted: Wydarzenia związane z PKSem:-na plus-wyjazd na trasę 3 zakupionych w zeszłym roku DABów 12-1200B z Arhusa Spoveje -zakup DABa 7-1200B i Kapeny City 7,5 od MPK Koszalin (choĆ to drugie jakościowo na minus, ale liczy się zakup - zmiana rozkładu na przed busami - kasacje H9 - nowy prezes - remont dworca -na minus- kasacja przedostatniego DABa LSa - duże cięcia (np. Iwkowa) - odejście nowego prezesa - powiększenie się betonu (następnych do biura przyjęli)
88
« dnia: 27 Grudzień 2008, 15:35:30 15:35 »
Mam uwagę odnośnie tego wozu: Scania CR112
Kontaktowałem się z różnymi osobami i niestety "naszej" Scanii nie widziały więcej. Mam jeszcze pytanie co do H9-35. Będzie on w barwach WPK czy barwach PKSu?
89
« dnia: 25 Grudzień 2008, 16:24:50 16:24 »
(poza tym to automat 381, 382 to lewary?
To się odnosiło do tego co napisał J.R., czyli że automaty mają tacho, a #387 to automat.
90
« dnia: 25 Grudzień 2008, 11:50:23 11:50 »
#387 chyba nie ma tacho ? J.R. pisal o #381, #382 lub #386. Ten ostatni odpada z wiadomych wzgledow. Był w Częstochowie, więc ma, (poza tym to automat )
|