Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - J.R.
Strony: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 43
16
« dnia: 13 Maj 2015, 17:10:31 17:10 »
17
« dnia: 13 Maj 2015, 17:07:56 17:07 »
Z przetaczania z podnośnika:
18
« dnia: 2 Maj 2015, 19:31:49 19:31 »
19
« dnia: 1 Maj 2015, 11:14:47 11:14 »
Wczoraj zreanimowano zawiasy drzwi, wyspawano nową osłonę oświetlenia tablicy rejestracyjnej, ogólnie ogarnięto stanowisko remontowe, wprowadzono trochę okablowania.
20
« dnia: 23 Kwiecień 2015, 18:22:04 18:22 »
Takie tam prototypowe...
21
« dnia: 20 Kwiecień 2015, 17:09:18 17:09 »
Takie tam w pakiecie i klimacie PRL: Wygląda zajefajnie i jest mięciutki, futrzasty
22
« dnia: 18 Kwiecień 2015, 11:18:43 11:18 »
Żeby nie było, że się nie robi w ciągu ostatnich 2-3 zajęć zdjęć nie zrobiono bo postęp wizualnie nie jest widoczny. Ale w tym czasie wykonano: - laminaty przeszły jeszcze jedne drobne poprawki, pozostało wyciąć w nich miejsca na poręcze - cały sufit od spodu został przygotowany do ich montażu - wyszlifowano spawki, przyszlifowano wewnętrzne krawędzie okienek, następnie pomalowano to podkładem - przyspawano do sufitu blaszki do mocowania laminatów i przycisków "przystanek na żądanie" - wyczyszczono prowadnice drzwi (tony smaru tam były) - nacięto na drzwiach otwory do wsuwania uszczelek - zaczęto regenerować tylne otwierane siedzenie nad silnikiem - do tapicera trafiły wszystkie pufy siedzeń (siedziska + oparcia) i zaczęła się ich regeneracja - do tapicera dostarczono czerwony skaj na siedzenia i słupki dachowe oraz białą kiedre (bizę) - w okolicy stanowiska kierowcy zniknęła plątanina przewodów elektrycznych - trwa uruchamianie poszczególnych podzespołów o napędach elektrycznych (działają już wycieraczki, rozrusznik, nagrzewnica przednia itp.) - trwa przerabianie instalacji elektrycznej wynikającej ze zmian konstrukcyjnych tych pojazdów (zlikwidowany został "pająk" pod kierownicą, trafi tam tylko gałka kierunkowskazu, włączniki przepinane są na deskę)
25
« dnia: 1 Marzec 2015, 14:19:25 14:19 »
https://www.facebook.com/events/916749131743452 Klasyczna Tatra T3 w malowaniu kramowo-czerwonym (może jak więcej luda będzie to zorganizują składzik). Ogólnie lubię imprezy na Słowacji i jestem za tym by jechać. Chętni z GSMK proszę o zgłaszanie się.
26
« dnia: 21 Luty 2015, 18:51:15 18:51 »
Dawca następujących elementów:
- blacha tłoczona która szła między innymi od podłogi do góry do listwy siedzeń - listwy podłogowe siedzeń - listwy alumioniowe siedzeń (aluminiową wersje pierwszy raz spotkaliśmy) - łączniki i wysięgniki poręczy - osłony napędów drzwiowych (inny model niż mamy) - "szable" czyli zakończenia dachu z przodu i tyłu pojazdu - listwy podłogowe ozdobne - szyna tablicy przedniej i bocznej - krata od strony akumulatorów (grubsza niż mamy) - elementy ozdobne okolicy szyby przedniej i tylnej - i inne drobne części
27
« dnia: 19 Luty 2015, 20:54:36 20:54 »
Oż Ty w maskę! Ciekawe bo Ikarusów na sądeczczyźnie raczej nie było. Jakiś się szwędał kiedyś u Oczkosia w Krynicy, ucięty przegub był w WPK jako holownik i chyba tyle. Pewnie to będa ex krakusy a po co na co i why to trzeba ustalić. Ale to mogą być bardzo ważne informacje bo wiem, że Kraków albo odbudowywuje albo przymierza się do odbudowy Ikarusa 260 więc detale może by z nich były.
28
« dnia: 31 Styczeń 2015, 17:55:37 17:55 »
29
« dnia: 17 Styczeń 2015, 13:59:37 13:59 »
Ja tylko dodam, że w zasadzie instalacja elektryczna przechodzi już tylko sprawdzenie i drobne dodatkowe naprawy. Główne kable są ułożone i w sporej części spięte i działają. Rozrusznik po remoncie kręci, trwa wpisanie dodatkowych kontrolek (np. pracy wentylatora, wrzucenia biegu wstecznego itp.). W starych pojazdach do których jest problem z dostępem części zamiennych jak i niektóre podzespoły mogą mieć jakieś problemy lepiej by kierowca dzięki takim dodatkom wiedział więcej
30
« dnia: 29 Grudzień 2014, 19:05:54 19:05 »
Podsumowanie wydarzeń komunikacyjnych Nowego Sącza w roku 2014.
Wydarzenia związane z transportem Nowego Sącza:
na plus: - remont ulicy Paderewskiego i Nadbrzeżnej - budowa (mocno opóźniona) mostu na Dunajcu (ale w minusach reszta o tym) - remont Dworca Kolejowego (szkoda, że tak mało pociągów dają)
na minus: - nadal katastrofalny stan ul. Kolejowej, zły stan innych ważnych ulic (Węgierska, 29 listopada, Witosa) - budowa mostu na Dunajcu ale w wersji jednopasmowej, bez zjazdu na ulicę Dunajcową (przy takiej inwestycji koszt budowy drugiego pasa nie byłby znowu taki wielki a tak to za parę lat będziemy klnąć na to stojąc w korkach) - brak budowy nowych alternatywnych dróg (Węgierska) - brak postępów w sprawie drogi do Brzeska
Postęp mały a czas płynie.
Wydarzenia związane z MPK:
na plus: - zakup 6 używanych MANów A21 w tym jednego klasy MIDI (no bo #302 chyba w tym roku nie dotrze a było by dzięki niemu 7 ogólnie i 2 midi) - wycofanie ostatnich Jelczy PR110 i pierwszych Jelczy 120M - rewolucja komunikacyjna w Starym Sączu (linie 10 i 43) - powrót do Podegrodzia za sprawą linii 49 - wydłużenie trasy linii 17
na minus: - wciąż brak zmian w sprawie porozumienia z Gminą Chełmiec - choć tabor jest odnawiany to nie brak egzemplarzy wymagających szybkiego zastąpienia - szkoda, że kupowane używki są wiekowo coraz starsze, teraz powinne przychodzić wozy max 10 letnie a kupujemy dziadki
Identycznie jak w latach poprzednich - jest postęp ale do sukcesu bardzo długa droga jeszcze.
Wydarzenia związane z GSMK:
na plus: - nieustająco trwa NG Autosana H9-35 #94
na minus: - opóźnienie w remoncie #94 (co to nie było planowane już)
Ogólnie rok nie jest najlepszy, remont wlecze się niemiłosiernie, wielkich rzeczy nie dokonano.
__________________________________________________ Tyle odemnie, teraz inni niech się wykażą.
Strony: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 43
|