Na stanie obecnie:
- mamy już komplet oświetlenia (zewnętrzne i wewnętrzne)
- wysięgniki lusterek z lusterkami
- częśĆ wyposażenia deski kierowcy
- oryginalny zegar
Od Pana Jacka Kołodzieja mamy (jeszcze fizycznie w Krakowie) trochę stelaży siedzeń.
Dokumentacja pojazdu powoli tworzy się. Raczej wolniej niż szybciej no ale coś już jest.
Do elementów bardzo poszukiwanych dołącza zapomniany wcześniej przez nas bardzo istotny mechanicznie element - tzw. "nosek" który znajdował się na końcu silnika.Silnik w Sanach H100 był identyczny jak silnik w ciężarówce Star 28. Silnik "S530A" w Starze był zblokowany ze skrzynią biegów. W Sanie skrzynia znajdowała się dalej - tzw. nosek zakańczał silnik i tworzył osłonę dla sprzęgła. Ten element jest teraz celem numer jeden.
Nosek był podobny do tego (zdjęcie ze strony Autosana):
ten srebrny duży element na pierwszym planie. To akurat jest inny silnik (benzynowy do Sana H01).