To już jest koniec...

Zaczęty przez J.R., 25 Listopad 2013, 18:56:32 18:56

Poprzedni wątek - Następny wątek

J.R.

Jest taki pomysł na spontaniczną i szaloną akcję. By oprócz imprezy pożegnalnej Nowy Sącz godnie rozstał się z taborem niezwykle licznym, niezwykle odpornym, taborem któremu już nie dorówna żaden inny.

Natchnienie to pożegnanie wagonów 102Na w Krakowie:




http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=41521&mode=search

Ale inne miasta też tak robią - Lublin:





Może udałoby się MPK namówić by #357 został w trybie błyskawicznym pomalowany na żółto (minimum kosztów) i oklejony jakimś pożegnalnym napisem?

Operacja w stylu niemożliwych i nierealnych ale może warto podjąć próbę? To ostatnie 3-4 tygodnie nowosądeckich PRek.

J.R.

Dobra - plan wydaje się realny po lekkiej modyfikacji - #336 nie ma reklamy więc koszt praktycznie żaden. Może się uda - jutro ide negocjować :P

Invis

Pomysł jak najbardziej zacny. Nic tylko negocjować :)

J.R.

Tak wiem - już mnie uświadomiono, że #336 ma reklamę. Więc charytatywnie GSMK musiałoby z jakiegoś wozu zdjąć folię.

Moja niskobudżetowa propozycja:


W środku wozu usunięte ulotki i plakaty o PRkach - przykłady:
"czy wiesz, że w sumie w Nowym Sączu były aż 162 Jelcze PR110 - najstarsze już były skasowane kiedy wciąż przychodziły nowe"
"najdłużej bo 29 lat służył mój brat o numerze #283"
"mogłem i brałem na pokład do 110 pasażerów"
"mam tylko 4 biegi ale ruszam z dwójki bo jedynka służy tylko do ruszania pod górę"
"mój brat #278 został zachowany przez Galicyjskie Stowarzyszenie Miłośników Komunikacji z Nowego Sącza i zostanie odrestaurowany by służyć jako zabytek"
"czy wiesz, że zaprojektowali mnie Francuzi?"
"w latach 70tych byłem autobusem co zmienił trendy - to ja jako jeden z pierwszych miałem 3 drzwi i jak na tamte czasy bardzo niską podłogą"
"mimo, że jestem stary mam pneumatyczne zawieszenie"
"moja rodzina składała się z Jelczy PR110U i PR110M - U to Francuzi (Urbano znaczy to po francusku miejski) na licencji (od 1975 do 1983) a M to Polacy (M po prostu miejski) tylko na polskich częściach (od 1983 do 1992)"
"mogę rozpędzić się do 90km/h ale teraz jestem już na to za stary"
"Jelcz PR110M w Nowym Sączu od 1979 do 2013"
"to już koniec, 34 lata służby"


Invis

Dobrze by było to jak najszybciej zrobić, żeby wóz chwile powoził tą "kampanie".

Dyrektor

#5
Co do plakatów wewnątrz, mam taką wizje: jeden tekst na jedną kartke A3, kartka na jedno okno, teksty

Czy wiesz, że...
... łącznie w Nowym Sączu jeździły aż 162 Jelcze PR110 - kiedy przychodziły nowe, najstarsze były już skasowane.
... najdłużej, bo aż 29 lat służył mój brat o numerze #283.
... mogłem i brałem na pokład do 110 pasażerów.
... mam tylko 4 biegi, ale ruszam z dwójki, bo jedynka używa się tylko do ruszania pod górę.
... mój brat #278 został zachowany przez Galicyjskie Stowarzyszenie Miłośników Komunikacji i zostanie odrestaurowany, by służyć jako zabytek - więcej na www.gsmk.org.pl
... zaprojektowali mnie Francuzi?
... w latach 70tych byłem autobusem, który zmienił trendy - to ja jako jeden z pierwszych miałem 3 drzwi i jak na tamte czasy bardzo niską podłogę.
... mimo, że jestem stary mam pneumatyczne zawieszenie.
... moja rodzina składała się z Jelczy PR110U i PR110M - U powstawały na francuskiej licencji  od 1975 do 1983 (franc. Urbano znaczy miejski), a M to Polacy (M po prostu miejski) tylko na polskich częściach od 1983 do 1992.
... mogę rozpędzić się do 90km/h, ale teraz jestem już na to za stary.
... Jelcze PR110M w Nowym Sączu od 1979 do 2013.
... to już koniec, 34 lata służby.

Co do samego schematu usunąć daty z przodu i ewentualne korekty napisów wnieść.
Sometimes you can't make it on your own...

Invis

Cytatmoja rodzina składała się z Jelczy PR110U i PR110M - U to Francuzi ( franc. Urbano znaczy miejski) na licencji (od 1975 do 1983), a M to Polacy (M po prostu miejski) tylko na polskich częściach (od 1983 do 1992).
Szczerze, według mnie to za bardzo szczegółowe info jak na przeciętnego człowieka.

Sezamix

Można by dorzucić jeszcze że od WPK Nowy Sącz przez MZK Nowy Sącz do MPK Nowy Sącz...

I dorzucić coś promującego GSMK - np. Logo w rogu ze organizujemy to.

Invis

Albo "...pamiętam jeszcze "ogórki" w służbie liniowej"

Achtung


wirnik

Wzmiankę odnośnie ocalenia jelcza #278 umieściłbym na tylnej klapie wraz z pełna nazwa stowarzyszenia i stroną internetową bo tak ładowanie na boku "GSMK ocaliło jednego jelcza PR110U #278" nie przyniesie informacyjnego skutku. Nadal ludzie nie będą wiedzieli że wy istniejecie i że w ogóle jest takie stowarzyszenie, skrót po prostu nic nie mówi. Reszta jak najbardziej OK, popieram inicjatywę (jeżeli trzeba, finansowo też dorzucę parę groszy).

piła666

Może na #283 umieścić specjalny napis z boku: "Najstarszy Jelcz PR110M w służbie MPK" ?

J.R.

#283 nie wchodzi w grę - na początku przyszłego tygodnia ma przegląd i tych badań nie przejdzie.

J.R.

Jest zgoda - #357 usuwamy reklamę zapewne jutro po 15tej.

Kto przyjdzie na akcję? O ile usuwanie folii idzie przeważnie sprawnie to problem zaczyna się gdy zostanie klej. I tu bywa nieciekawie - wiecie jak było w #278 czy #27 nie wspominając o #51.

Proszę o deklaracje bo pasuje w czwartek wieczór by auto było oskubane, wtedy w piątek zrobiło by się wpyłki (czyli podmalowanie ubytków lakieru) i albo w sobote albo w poniedziałek byśmy okleili go napisami.

Dokładna treść napisów jeszcze musi być uzgodniona ale wstępnie będzie to coś takiego jak powyżej.

Sezamix

Ja się pisze mam trochę doświadczenia w usuwaniu kleju z #27 :D

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal