Historią dla nas to jest...

Zaczęty przez J.R., 9 Marzec 2009, 18:01:53 18:01

Poprzedni wątek - Następny wątek

pekaesiak

Co ty zrobiłeś dla GSMK?

matejek

Jaki  jest to model autobusu ?  :D

Lach Sądecki za kółkiem

Ja mam takie pytanie:

Gdzie tak dokładnie znajdowały się dawne zajezdnie przy ul. Sienkiewicza i Naściszowskiej?

Achtung

#34
#370 Nowy Sącz, Rynek. 9 października 1993 roku.


J.R.

Poznany po reklamie Cegielni Biegonice. Zwraca uwagę zawieszony z tyłu duży boczny kaseton na numer linii i kierunek. Z boku przed środkowymi drzwiami za obróconym bokiem siedzeniem znajdował się obrócony do góry nogami kaseton tylny.

W jakim celu tak to zamieniano - teorii jest parę. Jedna mówi, że lepiej widaĆ numer linii dla osób stojących przy wozie, inna, że często zmieniały  się końcówki a szeroki kaseton miał numer linii i kierunek na tej samej taśmie, a z tyłu nikt na trasę nie patrzy.

Lach Sądecki za kółkiem

Zdjęcie wykonane młodsze ode mnie o 3 dni. Ciekawa sprawa z tym tylnym kasetonem...

J.R.

#37
Zdjęcia z 1999r. autorstwa Tomasza Flagi.
Serdecznie dziękujemy :)

Mający dwa lata #26 na 36 jedzie Aleją Piłsudskiego.


Roczny MAN #112 na pętli Sucharskiego (zdjecia robione tam gdzie stoi obecnie Lidl)




Roczny MAN #115 na pętli Sucharskiego i w Rynku. Zwraca uwagę "wiejski tuning".




Roczny MAN #116 wpada na Lwowską.


#379 skręca z Lwowskiej w Matejki.


Także roczny 120M #386 właśnie wspina się Lwowską do Rynku.


No i na koniec to co Tygrysy lubią najbardziej czyli PR110.

#367 niedawno wrócił z NG - ma z tyłu małą szybę z Jelcza 120M i zmodernizowany przód.


#369 pierwsze tygodnie po NG - nowy, plastikowy tył i jako trzeci żółty PR110 we flocie MPK. Tą reklamę miał bardzo krótko - parę tygodni, góra miesięcy, po niej pozostał na tym autobusie na długo niebieski paseczek.




#297 na Lwowskiej. To ostatnie tygodnie tego wozu, niedługo spotka się z palnikiem. 2 i 3 drzwi są w kolorze czerwonym - element dośĆ charakterystyczny na tamten okres. Często PRki miały wymieniony np. jeden płat, czy jedne drzwi właśnie na całe w kolorze czerwonym :)

J.R.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=438263469574394&set=a.426695664064508.86883.426597884074286&type=1&relevant_count=1

Wygooglowane - obstawiałbym rok 2000-2002 - na Rynku są już nowe latarnie ale Jagiellońskia ma asfalt a nie kostkę. Dwa Jelcze 120M bez reklamy, pomiędzy nimi na przystanku MAN NL222.

Dyrektor

#39
#359 w 1995 roku:


Sometimes you can't make it on your own...

J.R.

W roku 2010 gdy przetarg na małe autobusy był już rozstrzygnięty zaczęły się zabawy kolorystyką. Wstępnie Sancity miały wyglądaĆ tak jak na poniższym zdjęciu. Potem okazało się, że Autosan przeprowadził facelifting a ze względu na stary tabor który miał byĆ sukcesywnie przemalowywany zrezygnowano z fali. Więc taki fotomontaż nigdy nie stał się rzeczywistością:


Invis

J.R. Bardzo ciekawe i oryginalne malowanie, szkoda, że jednak nie weszło :P

J.R.


[noae]
CytatNowy Sacz, Poland, May 21, 1976
[/noae]
http://www.polishsite.us/index.php/gallery/22/detail/421-photo56s.html?tmpl=component

San H100B na przystanku Rynek Jubiler a w tle Jelcz MEX 272 na przystanku Piotra Skargi. Gdzieś do połowy lat 80tych była taka właśnie sytuacja jak po drugiej stronie Rynku (Rynek Merino oraz Kazimierza Wielkiego). Tutaj z tego co pamiętam autobusy skręcające na most Heleński stawały na Piotra Skargi a jadące na osiedle Barskie w Rynku.

Jak dla mnie największa ciekawostka to data - 1976r. Zawsze myślałem, że przystanki na północnej pierzei zlikwidowano gdzieś na przełomie roku 79/80 a z tego jasno wynika, że stało się to wcześniej.

Sezamix


J.R.

O
o
o
o
o
o
o
Ogórek!!! (a dalej psiukacz)



(podmienię na skan gdy dotrze zakupiona na allegro przed sekundą kartka, może uda się odczytać numer taborowy)

Zdjęcie nieznane, nigdy wcześniej taka kartka nie była widziana a Alledrogo patroluję pod tym kątem od 6-7 lat...

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal