Jelcz M11 'MIG' #317 WPK Nowy Sącz

Zaczęty przez J.R., 18 Sierpień 2009, 22:54:39 22:54

Poprzedni wątek - Następny wątek

piła666

J.R co to za 3 żółte autobusy obok Miga po prawej? (Zdj. 2)

Iniemamow

Pierwszy to Autosan M09LE i dalej to dwie Kapeny Iveco 65C

Hannibal

#17
Kolejne małe zmiany w #317 - zostały przeregulowane poduszki dzięki czemu autobus dużo płynniej pokonuje nierówności  :)
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian

J.R.

#18
No i jest źle - tyle, że tym razem nasza cierpliwość skończyła się. Silnik znowu odmówił wspólpracy, problem jednak jest dużo poważniejszy niż myśleliśmy i naprawa staje się niemożliwa. W tej chwili silnik wraz ze skrzynią biegów jest przygotowany do wyjęcia. Jutro zostanie przeprowadzona próba rwania silnika. Trwają uzgodnienia i próby pozyskania innego silnika - do tego czasu #317 jest uziemiony.

Wniosek taki - co można było zrobić w tamtym roku zrobiono ale niestety to było za mało dla tego silnika. Blok silnika powiedział, że ma już dość pracy no więc opcji nie ma. Może udałoby się wydłużyć agonię i przejechać jeszcze z 1000km ale to już była kwestia czasu. Puki służą ostatnie M11 czy Ikarusy 260/280 jest nadzieja na zdobycie silnika, za 2-3 lata może to być już nie możliwe więc z tego względu podjęliśmy drastyczne decyzje.

Hannibal

Silnik i skrzynia biegów po całodziennej pracy zostały wyjęte z #317.
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian

J.R.


J.R.

#21
Trzy osoby z GSMK w tej chwili przebywają w Sosnowcu - trwa odbiór nowego serca do #317. Dziś wieczór silnik powinien być w Nowym Sączu, jutro zacznie się montaż.

Trzymać kciuki by w piątek udało się wyjechać migiem na jazdę próbną.

J.R.

Prawdopodobnie silnik pochodzi z tego wozu:



Rano został założony alternator oraz zdjęte łapy ikarusa. Potem silnik został rozłączony od skrzyni biegów. W tej chwili silnik powinien znajdować się pod autobusem. Dziś wieczór skrzynia biegów także powinna wrócić na swoje miejsce.

Na jutro przewidziano spięcie wszystkich przewodów, zalanie płynów eksploatacyjnych i próbną jazdę :) Nadal proszę trzymać kciuki bo walka trwa.

Hannibal

Po całodziennej męczarni i ciężkiej pracy MIG wrócił do świata żywych.  :)
Około 21:30 autobus wyjechał na jazdą próbną  :)
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian

J.R.

Takie tam w pakiecie i klimacie PRL:



Wygląda zajefajnie i jest mięciutki, futrzasty :)

Dyrektor

#317 w 1999r., czyli już po I Naprawie Głównej w Kapenie.






Sometimes you can't make it on your own...

J.R.

Na bokach pojazdu pojawiły się odtworzone herby i logo WPK. Udało się to zrobić na podstawie szyby wyjętej z kasowanej zamiatarki (tam przetrwało oryginalne logo). Logo różniło się od tego jakie było na wozie - jest stylizowane i napis WPK idzie pionowo.






SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal