Remont #317 (zakończony)

Zaczęty przez Hannibal, 23 Październik 2009, 19:53:56 19:53

Poprzedni wątek - Następny wątek

J.R.

Wał skręcony, skrzynia biegów uszczeliona, lewarek przestawiony, kabina prawie zmontowana, obejma na baniak z płynem do spryskiwacza szyb jest i już nie wiem co jeszcze więcej bo nie panuję nad listą naprawianych usterek :P

W każdym razie jest dobrze - była wieczorna jazda próbna i wóz wymiata - udało się wrzuciĆ wszystkie biegi, autko jest mocne, zrywne no i pięknie wyje tak jak powinien robiĆ to każdy dobrze utrzymany M11  :twisted:

J.R.

Dziś przybyły:
- szyba przednia
- wywietrzniki
- wiatrołapy
- zakończona została kabina kierowcy
- przesmarowane okna
- wymieniono uszkodzoną nagrzewnicę kierowcy
- zamontowaliśmy wszystkie poduszki siedzeń (do tej pory nie było siedzisk nad nagrzewnicami)



Sezamix

To już chyba końcówka? Co musicie jeszcze zrobiĆ?

Hannibal

Koniec jest blisko. A co zostało - wycieraczki, domalowaĆ czerwony pasek, wstawiĆ szyby w drzwiach, wyregulowaĆ drzwi, zrobiĆ błysk we wnętrzu no i zamontowaĆ detale, detale, detale.
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian

wirnik

Uświadomcie laika  :oops: Czy w oryginalnie była zabudowana kabina kierowcy wraz z pierwszymi drzwiami czy to poprostu była jakaś przeróbka podyktowana bezpieczeństwem kierowcy (choĆby na nocnych kursach) dokonywana przez zakłady eksploatujące te autobusy?

J.R.

Cytat: "wirnik"Uświadomcie laika  :oops: Czy w oryginalnie była zabudowana kabina kierowcy wraz z pierwszymi drzwiami czy to poprostu była jakaś przeróbka podyktowana bezpieczeństwem kierowcy (choĆby na nocnych kursach) dokonywana przez zakłady eksploatujące te autobusy?

Jelcze M11 miały od samego początku pełną zabudowę kabiny kierowcy.

Inaczej było w Jelczach PR110 które miały tylko plecy kabiny i niskie drzwi - nieco podobne do takich jak są w MANach. Dopiero później niektóre Jelcze PR110 otrzymywały pełne kabiny (np. woz #361) - to było pod koniec okresu produkcji. Natomiast w WPK Nowy Sącz autobusy miały przerabiane te kabiny na coś na kształt pełnej jednakże zbudowanej np. z kawałkó płatów zewnętrznych drzwi.

Hannibal

Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian

Sezamix

Jak widaĆ na zdjęciach ma blachy. Tzn. przeglądy zostały wykonane?Gratuluję ukończenia prac. Będzie jutro widoczny gdzieś na mieście na fotkach?

J.R.





Ogólnie podziękowania (proszę nie patrzyĆ na kolejnośĆ bo jest losowa):
- dla dyrekcji i kierowników MZK Nowy Targ
- dla dyrekcji i kierowników MPK Nowy Sącz
- dawnej dyrekcji ZMKS Jasło
- dla mechaników MPK Nowy Sącz
- dla Hurtowni Części Zamiennych Tarapata
- dla Pana Adama
- dla Pana Mikołaja
- dla Pana Marka
- wszystkich innych którzy się przyczynili do tego wozu

Brakuje jeszcze detali, czerwonego paska, napisów - ale to się robi i niedługo będzie :)

Dziś jak wynika ze zdjęĆ zakończył się przegląd #317 jako pojazdu zabytkowego a że udało się od razu załatwiĆ ubezpieczenie no to cóż zrobiĆ :D Trzeba było jechaĆ  :twisted:


matejek

Też chciałbym podziękowaĆ za to że mogłem pojechaĆ z Wami w pierwszą podróż #317  :)  Ogólnie autobus  super . Gratulacje :)

Invis

matejek Ty mogłeś, a ja nawet nie wiedziałem, a byli tak blisko :D

J.R.





Osiągnął pełną gotowośĆ bojową  :mrgreen:

Niniejszym ogłaszam zakończenie remontu Jelcza M11 #317.

Hannibal

Podziękowania dla wszystkich, którzy wierzyli i wytrwali do końca podczas remontu bo łatwo nie było.  :)
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian
Pan świata, świata pan
Ma katar, wpada w trans
Świata pan, patafian

GregoryPeck

No naprawde super!!! GRATULACJE !!! :D

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal