Jakoś umknął mi ten temat.
Co do wydarzeń związanych z MPK na pewno na plus należy zaliczyĆ testy VDL Citea i przedewszystkim Autosana M18LF.
Szczegółnie test przegubowca zapadnie na długo w pamięĆ, gdyż nienacodzień można doświadczyĆ na ulicach Nowego Sącza pojazdów tego typu

Kolejny plus to dolożenie kursów na linii 15 i ostateczne pożegnanie z trasy na Mszalnice Góry przewoźnika VanPol. Również Kamionka Górna czyli trasa linii 26 została oczyszczona ze złego elementu

Jeśli chodzi o minusy to poza tym co zostało wyżej wymienione to zaliczę tutaj utworzenie linii potworka a mianowicie "34". Zainteresowani wiedzą, że to skrócony fragment linii 35 i tak powinny byĆ oznaczone te kursy. Dobrze, że inne skrócone relacje danych linii są normalnie oznaczone w rozkładzie inaczej moglibyśmy się równaĆ ilościowo liniami autobusowymi z Krakowem :twisted:
W GSMK na plus klimatyczne akcje pozyskiwania części do naszych wozów:
- kilkukrotnie w Nowym Targu, niezapomiana lutowa i październikowa akcja pozyskania laminatów do #317, gdzie odkryto GSMK QUALITY i nożny pistolet do kleju
- Gorlice, a co za tym idzie elementy do H9-35 :wink:
- Agmet, czyli H9-21 i pomoc w kasacji

I w sumie tyle, reszta została już powiedziana. Oby następne podsumowanie, tymrazem 2012 zawierało dużo plusów związanych z #317 czego sobie i innym klubowiczom życze :twisted:
