Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Wiadomości - J.R.
Strony: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43
616
« dnia: 20 Grudzień 2008, 21:36:41 21:36 »
Jeszcze tak technicznie:
Jakieś fotki poglądowe widoków są i parę się na zachętę wrzuci. Oficjalny program imprezy zostanie ogłoszony w trakcie/po świętach. Teraz jeszcze parę dni analizy.
Co do trasy - chyba optymalna. PrzebiĆ sie prosto z Bączej Kuniny nie udało się nawet samochodem osobowym - owszem gośĆ terenówką dał radę no ale to nie zmienia faktu, że autobusem się nie da. Jakimś cudem także przebił się bus ArTur'a ale wolałbym nie byĆ jego pasażerem.
Termin przewidujemy na 14.02.2009r - dlatego, że jedni kończą ferią a inni zaczynają więc jest optymalny pod tym względem.
Przerwa na posiłek jest w zupełnie innym miejscu dlatego każdy kupuje go sobie indywidualnie. Cena nie jest wliczona w imprezę.
Koszt imprezy to wstępnie 30zł. Trasa liczy około 150 kilometrów. Czas przejazdu jest taki jak widaĆ. Na pewno wymagaĆ się będzie od uczestników ciepłych ubrań, nieprzemakalnych butów oraz statywów na wypadek złej pogody i kończenia imprezy po zmroku.
Chyba na tą chwilę tyle komunikatów.
Autobus wciąż nie jest znany. Pracujemy by udało się załatwiĆ PRkę ale szanse na to nie są wielkie.
617
« dnia: 20 Grudzień 2008, 20:28:06 20:28 »
Bardzo wstępny rozkład jazdy na imprezę - prowadzimy dyskusję:
08:10 - Zajezdnia MPK 08:15 - Sienkiewicza ZUS 08:20 - Dworzec MPK 08:25 - CZAS WYRÓWNAWCZY 08:30 - Aleje Wolności PKS 08:35 - Nawojowska Bar (fotostop dynamiczny) 08:40 - Nawojowska Wiadukt (zebranie pasażerów) 08:50 - Nawojowa Podkamienne (fotostop) 09:00 - ¯eleźnikowa Mała Pętla (fotostop) 09:05 - ¯eleźnikowa Mała górka (fotostop) 09:15 - Nawojowa Urząd Gminy (fotostop) 09:20 - Nawojowa Kościół (fotostop) 09:25 - Bącza Kunina Stara Pętla (fotostop) 09:35 - Bącza Kunika Pętla (fotostop) 09:45 - Nawojowa Pałac (fotostop) 09:50 - CZAS WYRÓWNAWCZY 10:00 - Parking (fotostop) 10:10 - Przystanek przed Łabową (fotostop) 10:15 - Łabowa (fotostop + sklepostop) 10:20 - CZAS WYRÓWNAWCZY 10:25 - Przystanek za Łabową (fotostop) 10:30 - Przystanek przed Nową Wsią (fotostop) 10:40 - Nowa Wieś Kościół (fotostop) 10:50 - Krzyżówka (fotostop dynamiczny) 11:05 - CZAS WYRÓWNAWCZY 11:15 - Krynica Hawana (fotostop) 11:25 - Krynica Hajduczek (fotostop) 11:35 - Krynica Damis (fotostop) 11:45 - Krynica PKP (fotostop) 12:00 - CZAS WYRÓWNAWCZY 12:05 - Krynica Osiedle Pętla (fotostop) 12:10 - Krynica Osiedle (fotostop) 12:15 - Powroźnik PKP (fotostop) 12:25 - Muszyna Kościół (fotostop dynamiczny) 12:35 - Muszyna Rynek (zebranie pasażerów) 12:45 - Muszyna PKP (fotostop) 13:00 - Andrzejówka (fotostop) 13:05 - ¯egiestów Centrum (fotostop dynamiczny) 13:15 - ¯egiestów Most (zebranie pasażerów) 13:20 - PRZERWA OBIADOWA 13:55 - CZAS WYRÓWNAWCZY 14:05 - ? (fotostop) 14:15 - Przejazd na zakręcie (fotostop) 14:25 - Wierchomla (fotostop dynamiczny) 14:35 - ? (fotostop) 14:50 - Piwniczna Kładka (fotostop) 15:00 - Piwniczna Pijalnia (fotostop) 15:10 - Piwniczna Most (fotostop dynamiczny) 15:25 - Piwniczna Bruk (zebranie pasażerów) 15:30 - Piwniczna Kościół (fotostop) 15:40 - Piwniczna Kosarzyska (fotostop) 15:50 - Piwniczna I (fotostop) 16:00 - Piwniczna II (fotostop) 16:10 - Piwniczna Rynek (fotostop) 16:25 - Piwniczna Cmentarz (fotostop) 16:35 - Młodów PKP (fotostop) 16:40 - Młodów II (fotostop) 16:50 - Rytro PKP (fotostop) 17:10 - Stary Sącz Węgierska (fotostop) 17:25 - Stary Sącz Most (fotostop) 17:40 - Biegonice Kościół (fotostop) 17:55 - Dworzec MPK 18:00 - Aleje Wolności PKS 18:10 - Rejtana Cmentarz 18:20 - Królowej Jadwigi Zajazd 18:30 - Zajezdnia MPK
No tak wyszło po wyżyłowaniu czasów przejazdu. Się mi widzi, że ciężko będzie lepszy czas uzyskaĆ. Pytanie takie co robimy? Tniemy coś? CzęśĆ na czerwono to cześĆ nieoficjana - dla członków GSMK.
618
« dnia: 19 Grudzień 2008, 18:00:40 18:00 »
Rozkłady mamy głównie w formie papierowej. Do dyspozycji mam cały roboczy rozkład jazdy z 1997. Włącznie z brygadami.
Przerobienie tego do formy elektronicznej to dużo roboty. Myślę, że będziemy nad tym działaĆ dopiero w ramach oficjalnych spotkań GSMK gdy będzie już lokal na zajezdni.
619
« dnia: 22 Listopad 2008, 20:36:09 20:36 »
W 1986 roku WPK Nowy Sącz dostało kilka sztuk Jelczy M11. Było to 5 wozów. Autobusy te były eksploatowane w Nowym Sączu do około roku 1992 i posiadały numery taborowe: #317, #318, #319, #328 i #329. Wszystkie egzemplarze poza #319 zostały przekazane do MZK Nowy Targ natomiast #319 poszedł na Pogotowie Liniowe gdzie służył do 1997 roku poczym został złomowany. Tutaj przewija się wątek że #329 trafił do MZK Limanowa - na razie nie ustalono faktycznego losu pojazdu. W 1986 roku do WPK dotarła druga transza Jelczy M11. Zostały one przydzielone do oddziału Limanowskiego i Nowowtarckiego, numery taborowe zaczynały się na #4xx. W Nowym Targu w służbie pozostają jeszcze: #411, #415, #416, #417, #418, #421. Wóz #414 został złomowany w 2007 roku. Do Limanowej trafiły M11 z niższymi numerami - znany jest los tylko #408 która obecnie złuży gdzieś na Białorusi. Jelcze M11 były wymieszane z numeracją razem z Jelczami PR110 również w oddziałach. Z danych którymi dysponujemy na tą chwilę można przypuszczaĆ, że w WPK Nowy Sącz w sumie służyło około 15-20 Jelczy M11. #408 M11 w MZK Nowy Targ http://www.phototrans.eu/2415,1285,24.htmlNasza nowosądecka #317 oraz tu kolejne zdjecia: http://www.mkksp.info/22/mzknowytarg317.htmi najstarsze: A co do #317 to rozpoczęliśmy walkę o najstarszego sądeckiego Miga [ Dodano: Czw Lis 27, 2008 6:06 pm ]Typ: Jelcz M11 Klasa pojemności: MAXI IlośĆ drzwi: 3 Układ drzwi: 2-2-2 SzerokośĆ drzwi: 1220/1220/1220 mm WysokośĆ podłogi w drzwiach: 920/920/920 mm DługośĆ: 11000 mm SzerokośĆ: 2500 mm WysokośĆ: 3080 mm Rozstaw osi: 5400 mm Zwis przedni: 2480 mm Zwis tylni: 3120 mm PrędkośĆ maksymalna: 82 km/h Miejsca ogółem: 100 w tym siedzące: 30 w tym stojące: 70 Masa całkowita: 16000 kg Masa własna: 9200 kg Obciążenie osi przedniej: 6000 kg Obciążenie osi tylnej: 10000 kg Średnica zawracania: 21500 mm Zbiornik paliwa: 250 l. Silnik: RABA-MAN D2156HMU6 PojemnośĆ silnika: 10350 cm3 Moc silnika: 142 kw/193 KM Moment obrotowy: 696 Nm Usytuowanie silnika: pomiędzy osiami, leżący Skrzynia biegów: mechaniczna, 5-biegowa CSEPEL ASH75.2 Oś przednia: RABA Oś tylna: RABA 118,52 Hamulce: bębnowe/bębnowe
620
« dnia: 20 Listopad 2008, 20:45:40 20:45 »
Uwaga uwaga :!:
Ze względu na propozycję i uzgodnienia które padły w MPK impreza "Noc kombajna" zostaje zawieszona na czas nieokreślony.
W zamian za odroczenie imprezy w czasie na przełomie stycznia i lutego organizujemy dużo większą imprezę.
Kwadratem po trójkącie czyli 120tką po trasie Nowy Sącz, Krynica, Piwniczna, Nowy Sącz
Wstępny wariant trasy:
Nowy Sącz, Nawojowska, Bącza Kunina, Krynica, dawne linie krynickiego oddziału WPK Nowy Sącz, Muszyna, Piwniczna, Kosarzyska, Rytro, Przysietnica, Barcice (przerwa w karczmie wynajętej specjalnie na imprezę), Stary Sącz, Nowy Sącz, Nowy Sącz linie miejskie i może trasa 22 i jakaś inna - zaleznie od czasu.
Szczegółowe obliczenia i ustalenia trasy pierwszego wariantu oficjalnego w weekend. Wariant ostateczny zostanie dopracowany w grudniu po objechaniu całej trasy imprezy.
Przewidywany koszt imprezy od jednej osoby ze względu na dystans (szacowane 150 kilometrów) oraz ze względu na wliczenie w cenę imprezy gorącego posiłku wyniesie do 30zł. Szczegóły również po ustaleniach.
Uczestnicy z Nowego Sącza i najbliższej okolicy mogą odpracowaĆ koszt imprezy w inny sposób - szczegółów udzielam na PW.
621
« dnia: 16 Listopad 2008, 17:55:47 17:55 »
¯adnych Podajemy termin i miejsce zbiórki. Prawdopodobnie start imprezy standartowo będzie z Dw.MPK. Wszystko będzie ogłoszone. Potem na przygotowany na imprezę mail przysyłasz imię i nazwisko, akceptację warunków (czyli zakaz spożywania procentów, obowiązek słuchania się organizatorów, obowiązek przestrzegania kodeksu drogowego przy łażeniu po drodze itp.) i w wyznaczonym terminie stawiasz się tam gdzie trzeba. Po wejściu do pojazdu uiszcza się opłatę i tyle. Tak było na poprzedniej imprezie i nie było żadnych problemów więc tak będzie też na tej. Co do programu imprezy: W ramach atrakcji myślę, że zrobimy nocny wjazd na zajezdnię. Nocne fotki wszystkich wozów Może także spróbowalibyśmy zwizytowaĆ starosądecki rynek.
622
« dnia: 16 Listopad 2008, 15:51:43 15:51 »
Po analizie zaczynam przychylaĆ się do imprezy całonocnej. A więc początek gdzieś o 23:30 (synchronizacja z ekspresem "pieniny") i koniec imprezy koło 4-5 nad ranem. Słowem około 5,5h jazdy. Koszt imprezy to około 385zł. Standartowo powinno byĆ minimum 10% zniżki za wysprzątanie wozu. Jak się uda (trzeba policzyĆ co nam się opłaci bardziej) może korzystniej wyjdzie nam przelicznik kilometrowy ale nie wiem czy będzie to do załatwienia. Czyli ogólnie podsumowując powinno wyjśĆ 350zł kosztów stałych. Jeśli uda się skusiĆ na imprezę ludzi z Krakowa to zakładam, że będzie około 15-20 osób. Wychodzi mniej więcej około 20zł od łba. Sugerowałbym termin imprezy ustawiaĆ na luty - biorąc pod uwagę możliwości dojazdu musi to byĆ noc z piątku na sobotę lub z soboty na niedziele (niestety "pieniny" nie kursują w nocy z soboty na niedziele więc raczej noc piątkowa wchodzi w grę). Najlepiej na pograniczu ferii. Oby śnieg był bo się szukuje mrożąca krew w żyłach NOC KOMBAJNA :twisted: Proszę o sugestie gdzie można jeszcze pojechaĆ bo mamy więcej czasu
623
« dnia: 16 Listopad 2008, 15:28:10 15:28 »
Foty z krańca świata - ciąg dalszy Tutaj spora ciekawostka: http://www.phototrans.eu/14,117299,0.htmlrok produkcji 1949 i wciąż w służbie liniowej :!: ale w jakim stanie to jest :!: gdyby nie stylistyka pojazdu dałbym mu max 15 lat służby - słowem rewelka http://www.phototrans.eu/14,119899,0.html - fajny układ siedzeń - bokiem obok kierowcy http://www.phototrans.eu/14,76464,0.html - dla kibiców byłby ekstra http://www.phototrans.eu/14,76458,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,76460,0.html - tramwaje eksta mają też pikne: http://www.phototrans.eu/14,137561,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,56735,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,56739,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,263398,0.html - prawie jak PR110 To tak dla ciekawskich świata.
624
« dnia: 1 Listopad 2008, 09:55:01 09:55 »
Hannibal ja mam z 1997 pełen rozkład wszystkich linii - tylko mi się tego na wersję elektroniczną ni jak nie chce przerabiaĆ
625
« dnia: 31 Październik 2008, 15:58:22 15:58 »
Cennik standartowy jest na stronie MPK. Różnica to jedynie, że może uda się załatwiĆ jakąś niewielką zniżkę. Ale lepiej byłoby kombajnem - prka nie będzie się w nocy komponowaĆ tak fajnie.
626
« dnia: 30 Październik 2008, 21:33:16 21:33 »
No wiec takżeśmy z Hannibalem wczoraj kombinowali i wykombinowaliśmy imprezę.
Plan jest następujący:
- czekamy aż spadnie śnieg, bierzemy kombajnisko o numerze #51 lub #52 i jademy - zbiórka o gadzinie 21:30 a koniec około 0:30
Ściepa zależna od ilości uczestników - kombajn kosztuje 70zł/h czyli 210zł jest do podziału.
Wstępny plan imprezy:
1. wyjazd z bazy do Bączej Kuniny - foty z kombajnem na tle widocznego z góry jasnooświetlonego Nowego Sącza 2. Nawojowa - zamek 3. wizyta na Piłsudskiego - wiadukty i foty może zsynchronizowane z jakimś pociągiem 4. foty na Królowej Jadzi na tle Białego Klasztoru i zajazdu 5. foty na Królowej Jadzi na podjeździe i zjeździe pod Klasztorną 6. foty na moście 700-lecia 7. nawiedzenie Rynku w różnych ujęciach 8. odwiedzamy parking u "nie dla idiotów" 9. foty na moście heleńskim na tle zamku i Starego Miasta 10. jazda pod Europę i foty na parkingu 11. wizytacja dworca PKS 12. wizytacja dworca MPK 13. jak starczy czasu przejazd i foty na Dąbrówki 14. koniec imprezy na bazie
Czekamy na propozycje i listę chętnych :twisted:
627
« dnia: 26 Październik 2008, 21:31:39 21:31 »
Aby nie dołowaĆ się sytuacją u nas wystarczy pocieszyc się kilkoma zdjeciami. Polecam przeglądaĆ w kolejności by za bardzo się nie przeraziĆ Stopień I - trochę prymitywizmu ale nie jest źle... http://www.phototrans.eu/14,175288,0.html (boskie siedzenia) http://www.phototrans.eu/14,235391,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,66148,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,272241,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,126784,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,258718,0.html (jedna przednia szyba przyciemniana) http://www.phototrans.eu/14,198031,0.htmlStopień II - no ogólnie chłopaki się starali, a że ciut nie wyszło.. http://www.phototrans.eu/14,195471,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,153042,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,239700,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,55333,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,196892,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,218659,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,229853,0.htmlStopień III - cudem jeździmy... http://www.phototrans.eu/14,198949,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,215802,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,246060,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,246062,0.html (ale przejścia dla pieszych dobrze oznakowane) http://www.phototrans.eu/14,182308,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,178842,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,104819,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,95949,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,174176,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,203256,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,215810,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,196897,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,183348,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,197178,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,160643,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,161139,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,224321,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,97502,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,105067,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,94884,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,94885,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,94915,0.htmlStopień IV - to już jest koniec... http://www.phototrans.eu/14,67130,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,66129,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,274115,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,104820,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,159157,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,221794,0.htmlhttp://www.phototrans.eu/14,93313,0.htmlSłowem u nas jest całkiem dobrze.
628
« dnia: 23 Wrzesień 2008, 16:20:49 16:20 »
Dworzec PKP – oddano do użytku Dworzec Autobusowy MPK w formie zbliżonej do obecnej przy zbiegu ulic Al. Batorego, Kolejowej i 1 Maja; brak danych odnośnie stanowisk, z których odjeżdżały poszczególne linie i ich układu Tak - układ dworca nieznacznie różni się od obecnego - chodzi głównie o kształt wyspeki i miejsca postojowe. Kierunki ok około 1986 (dowiem się czy nie były takie od początku istnienia dworca) były następujące na stanowiskach: Stanowisko 1 - kierunek Stary Sącz (obecne busiarskie) Stanowisko 2 - kierunek Rynek/Konarskiego (obecne 1) Stanowisko 3 - kierunek Wielogłowy oraz Chełmiec (obecne 2 - ruch w drugim kierunku) Stanowisko 4 - kierunek Zawada a później też Gorzków (obecne 3) Stanowisko 5 - kierunek Zajezdnia i obecna Jana Pawła II (obecnie postojówka) Czyli w zasadzie układ obowiązujący do końca 2007 roku. Na Bulwarze Narwiku (dawniej Bulwarze Obrońców Narwiku) były dwa stanowiska: Stanowisko 1 - kierunek Zawada, kierunek Dw.PKP Stanowisko 2 - kierunek Chełmiec, kierunek Wielogłowy
629
« dnia: 22 Wrzesień 2008, 16:10:54 16:10 »
No nie ukrywam ze mi szczena opadła :mrgreen:
Śliczne zestawienia - te z '86 jeszcze mgliście pamiętam. Wiem, że 12 i 13 były często ruszane ale plac - pętla na skrzyżowaniu Granicznej i Grunwaldzkiej był wykorzystywany do ostatecznych zmian na linie okrężne (wraz z 7 i 23). 12/13 zawsze kursowały Grunwaldzką - na Graniczną przełożono je stosunkowo "niedawno".
Co do Dworca MPK został on oddany około roku 1981. Wtedy przeniesiono tam dotychczasową główną pętle przy Długosza/Konarskiego. Trasy poszczególnych linii też się często ciut wachały - pamiętam że przez pewien okres 17 zaczynało pod zajezdnią a następnie jechało Sienkiewicza i prosto do Grodzkiej i dopiero wykręcało w Aleje Wolności. Również końcówka była różna - najdalsza to Wilczyska.
Około 1987 powstała linia A do Krynicy oraz linie B i C (do Muszyny ale która jaką trasą to nie wiem).
630
« dnia: 27 Sierpień 2008, 21:39:12 21:39 »
Zostały wam jeszcze jakieś nie gazowe PRki
Strony: 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43
|