541
Historia komunikacji w Nowym Sączu i regionie / Dyskusje na temat schematów
« dnia: 25 Październik 2009, 21:21:27 21:21 »
W schematach Sana H100B poprawiono układ siedzeń. Wygląda to teraz tak:
i tak:
Pytanie za 100 punktów - jak naprawdę wyglądał układ siedzeń w Sanie H100B
W warszawskim, jedynym odrestaurowanym pojeździe tego typu układ siedzeń jest inny. Powiedziałbym, że bardzo zbliżony do ogórka. Natomiast na 2 zachowanych fotografiach wnętrz sanów na pewno jest inny układ siedzeń. Ten który tutaj narysowałem jest wzorowany na tych zdjęciach. Problem polega na tym, że są to zdjęcia 2 egzemplarzy i pytanie czy były jakieś podserie tych autobusów i układy ulegały zmianie.
W każdym razie wychodzi na to że jest 20+2 (kierowca i konduktor) miejsca siedzące. Co by odpowiadało mniej więcej fabrycznemu 21 miejsc (kierowca nie był wliczony). Mimo wszystko jak ktoś wie coś na temat wnętrza, ma jeszcze jakieś zdjęcie to proszę o prezentacje.
[ Dodano: Nie Paź 25, 2009 8:16 pm ]
Wykończeniówka w podstronach MPK:
Mavag Tr5
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/mavag.php
Poprawka w Jelczach L100:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/jelcz_l100.php
(inny tył i detale z przodu w #57)
Podziękowania dla zgłaszającego błąd
Poprawka w Jelczach L090M:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/jelcz_l090.php
Czyli wpisane kasacje #52 i #53 oraz informacje o losie #51.
Lecimy z PKSami:
http://www.gsmk.org.pl/podstrony/kom_pks.php tutaj podstrona na bieżąco aktualizowana a w szczegółach na razie jest tak:
San H100A:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/san_h100a.php
Przyczepa Jelcz P01:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/jelcz_p01.php
Jelcz L11 i L11/2:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/jelcz_l11.php
Ikarus Zemun IK160P:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/ikarus_zemun_ik160.php
i tak:
Pytanie za 100 punktów - jak naprawdę wyglądał układ siedzeń w Sanie H100B
W warszawskim, jedynym odrestaurowanym pojeździe tego typu układ siedzeń jest inny. Powiedziałbym, że bardzo zbliżony do ogórka. Natomiast na 2 zachowanych fotografiach wnętrz sanów na pewno jest inny układ siedzeń. Ten który tutaj narysowałem jest wzorowany na tych zdjęciach. Problem polega na tym, że są to zdjęcia 2 egzemplarzy i pytanie czy były jakieś podserie tych autobusów i układy ulegały zmianie.
W każdym razie wychodzi na to że jest 20+2 (kierowca i konduktor) miejsca siedzące. Co by odpowiadało mniej więcej fabrycznemu 21 miejsc (kierowca nie był wliczony). Mimo wszystko jak ktoś wie coś na temat wnętrza, ma jeszcze jakieś zdjęcie to proszę o prezentacje.
[ Dodano: Nie Paź 25, 2009 8:16 pm ]
Wykończeniówka w podstronach MPK:
Mavag Tr5
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/mavag.php
Poprawka w Jelczach L100:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/jelcz_l100.php
(inny tył i detale z przodu w #57)
Podziękowania dla zgłaszającego błąd
Poprawka w Jelczach L090M:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/jelcz_l090.php
Czyli wpisane kasacje #52 i #53 oraz informacje o losie #51.
Lecimy z PKSami:
http://www.gsmk.org.pl/podstrony/kom_pks.php tutaj podstrona na bieżąco aktualizowana a w szczegółach na razie jest tak:
San H100A:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/san_h100a.php
Przyczepa Jelcz P01:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/jelcz_p01.php
Jelcz L11 i L11/2:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/jelcz_l11.php
Ikarus Zemun IK160P:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/ikarus_zemun_ik160.php