23 410 Wiadomości w 5 777 wątkach, - wysłana przez 105 użytkowników - Najnowszy użytkownik: michal_sekula_

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - J.R.

Strony: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43
526
Tabor GSMK / Remont #51 (zakończony)
« dnia: 9 Grudzień 2009, 16:14:31 16:14  »
No raz to się przypomina - piątek i sobota.

A dwa to wóz ogólnie oczyszczony z korozji i szpachlowany już jest  :mrgreen:

W piątek pilnie prace przy drzwiach przewiduję - dokładne wyczyszczenie i demontarz czego się tam da bo musimy pospawaĆ tam. Normalnie kombajn się już prezentuje dosyĆ :)

527
Historia komunikacji w Nowym Sączu i regionie / m11
« dnia: 6 Grudzień 2009, 15:35:28 15:35  »
Dobra - aby czytaĆ dalej należy usiąśĆ i wstrzymaĆ oddech:

Wszystko ex WPK Nowy Sącz

Nowy Targ:
#414


#415

No i kurde jak z tą rejestracją :?:

#416


#421


No i masakra - nasz nowosądecki przekazany w 1992r razem z naszą #317 oraz dwoma innymi:

#318


Chwała autorowi tych zdjęĆ :D

528
Tabor GSMK / Remont #51 (zakończony)
« dnia: 5 Grudzień 2009, 15:20:21 15:20  »
Prace tym razem prowadzono na lakierni a nie na hali. Ciasno ale bardzo ciepło :)





Od szyb w dół domyto wóz dokładnie.



Bagażnik został wymyty - ostatni raz otwarty był chyba zaraz po przyjściu wozu. W nim skryty był bezcenny skarb - górna częśĆ oryginalnej kabiny berlieta! Normalnie szok - wiec od razu częśĆ do #278 jest  :D



Lakier wypłowiał nie tylko od mycia szczotkami ale także widaĆ jak różne kolory folii przepuszczają promienie UV. WidaĆ na herbie Małgośkę :)

Z zewnątrz zostało domyĆ blachę nad oknami i finito. Wnętrze było intensywnie sprzątane i też już zbliża się do końca. W przyszłym tygodniu zakres prac podobny. Potem poprawki blacharskie przy drzwiach i lakierowanie. Następnie przegląd i rejestracja :)

Podziękowania dla całej ekipy. Frekfencja była zarąbista i wykonano więcej niż było na ten weekend w programie :)

529
Historia komunikacji w Nowym Sączu i regionie / Dyskusje na temat schematów
« dnia: 3 Grudzień 2009, 19:35:42 19:35  »


Był w ilości 1. Uzyczony z PKS Kraków, oddany w zamian za Mavag'a z MZK Warszawa.

Ze schematów KM brakuje już chyba tylko Ikarusa 620. Schematów autobusów z samego początku nie będę robił bo w zasadzie nic o nich nie wiadomo. Pozostały 2 zdjęcia i tyle.

530
Tabor GSMK / Remont #51 (zakończony)
« dnia: 25 Listopad 2009, 20:20:40 20:20  »
4.12.2009 (piątek) rozpoczynamy remont Jelcza L090M #51. Plan przewiduje:
- oczyszczenie z resztek reklamy
- wymycie pojazdu
- wyczyszczenie śladów rdzy
- zamalowanie farbą antykorozyjną
- prace konserwacyjne od spodu
- remont zderzaka przedniego
- remont drzwi
- malowanie miejscowe pojazdu
- wymianę wywietrznika przedniego
- wymianę siedzenia (sztuk jeden)
- domycie wnętrza i pranie okładzin
- przegląd techniczny
- rejestracje pojazdu
Przewidziany czas realizacji: 2-3 miesiące

531
Tabor GSMK / Remont #317 (zakończony)
« dnia: 25 Listopad 2009, 20:16:39 20:16  »
Tak jeszcze z 3 roboczogodziny i wóz gotowy do przekazania w ręce profesjonalistów. Remont troszkę się opóźni - ma trafiĆ na kanał dopiero w styczniu bo się #385 wprasza do kolejki remontowej.

[ Dodano: Sob Lis 21, 2009 4:53 pm ]
Wstępnie plan dokończenia prac przy #317 zakłada pracę w środę (25.11.2009) po 15tej.

Powinno udaĆ się zamknąĆ temat na tą chwilę. Zostanie przykryĆ folią i niech czeka do stycznia. Od grudnia bawimy się #51.

W czwartek planowana misja terenowa po kilka detali do MIGa i nie tylko 8)

[ Dodano: Sro Lis 25, 2009 7:16 pm ]
Prace zakończone, MIG wysprzątany, jutro wyjeżdża z hali - do stycznia musi pomarznąĆ. Potem remont dachu, lakierowanie itd.

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 5:26 pm ]




W oczekiwaniu na remont dachu :)

[ Dodano: Sob Gru 12, 2009 4:11 pm ]
http://www.gsmk.org.pl/podstrony/jelcz_m11_317.php - aktualizacja :)

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 5:26 pm ]
Dziś rozpoczęła się walka z mrozem - no bo jakoś nikomu nie przyszło do głowy sprawdziĆ czy w instalacji chłodnicy i ogrzewania znajduje się 65 litrów wody czy płynu. Na szczęście jest płyn. Jutro sprawdzone zostaną własciwości do jakiej temperatury płyn nie zamarza (bo nie wiemy jaki płyn jest wlany). Ostateczne wyjście to spuściĆ wszystko ale może nie będzie to konieczne. Oby przeszedł test do minimum "-25".

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 5:25 pm ]
Tak więc jak już było mówione cały dach. Małe fragmenty poniżej dolnej listwy jak zaznaczone - po prostu są uszkodzone a materiał z docinania elementów dachu jakiś zostanie wiec te ścinki tu by trafiły. Od strony drzwi by pozbyĆ się listwy powinno udaĆ się od spodu zanitowaĆ obie blachy i na tyle wygładziĆ, że zniknie ślad po ich łączeniu. Od strony kierowcy sytuacja ma się gorzej - jedną blachę uda się uratowaĆ przesuwając, krótki kawałek poszycia nad przednią osią nie nadaje się do niczego, ten nad tylną może udało by się obróciĆ na drugą stronę i po docięciu wstawiĆ w to samo miejsce tylko inaczej wpasowując. Pozatym dolne fragmenty drzwi do wymiany no i cała okolica tylnej szyby do zrobienia. Także słupek kierowcy (jakieś wypukłości na poszyciu) i jeden ze słupków z boku jest nie ten teges. Zderzak mamy.

Z technicznych braków jest koncepcja by nie bawiĆ się w naprawę skrzyni biegów tylko zdobyĆ taką skrzynię z innego kasowanego pojazdu tego typu. Trwają działania w tej sprawie, zwłaszcza że pojawiła się możliwośĆ skąd ją wziąśĆ.

Orurowanie siedzeń to osobny temat ale też już plan jest. Z tego samego wozu z którego chcemy skrzynię biegów może udało by się zdobyĆ te części - są w dobrym stanie.

No i jeszcze wiercenie otworów pod napisy, tabliczki i uchwyty - czyli to czego nasz #317 jest całkowicie pozbawiony w tej chwili.

To trzeba zrobiĆ do lakierowania. Potem "tylko" poskładaĆ wóz i jeszcze zdobyĆ parę brakujących elementów.

Podsumowując: pikuś, pan pikuś...
Masakra normalnie...

[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 6:38 pm ]
W temcie ostatnio była cisza więc pora coś rozruszaĆ poruszany tu temat.

Tak więc dokładnie 25 (czwartek) lub 26 (piątek) #317 trafia na podnośnik okupowany obecnie przez #51. Najpierw remontowane będzie podwozie. Dach w następnej kolejności.

A ja detale do wozu szykuję jednak już dziś  :mrgreen:




Czyli mamy komplet napisów. Pod tym jasnoniebieskim (na focie białym) silikonem wierzcie lub nie są literki JELCZ zdemontowane ze skasowanego Jelcza ciężarówki. Stylizowany napis Jelcz oraz M11 dziś zaleję silikonem. Gdy zastygnie masa (około 2 dni) rozpoczniemy odlewy z czarnej żywicy.

[ Dodano: Pią Mar 26, 2010 5:48 pm ]
Galicyjskie Stowarzyszenie Miłośników Komunikacji Wydział do Spraw Beznadziejnych i Niemożliwych przedstawia postępy dnia dzisiejszego:

Silikon zastygł - zdjęty z kopiowanego elementu - w tym przypadku napisu M11


Szablon z wsuniętymi śrubami - tak by każdy odlew miał identycznie co do mm ustawione śruby gdyby trzeba było go podmieniĆ (pęknięcie, uszkodzenie)


Szablon na silikonowej formie


No to hoop - czyli żywica wlana do formy


1,5h później




Drugi odlew zastyga w tej chwili :) Pierwszy jest zawsze testowym. Minimalnie za jasny kolor żywicy mi wyszedł na nim - drugi jest już właściwy. Foto za jakąś godzinę. Produkcja niestety po drugim zostanie przerwana z powodu braku śrub. W poniedziałek wracając z pracy dokonam zakupu tego niezbędnego surowca i będzie można kontynowaĆ prace :P

[ Dodano: Sob Mar 20, 2010 7:20 pm ]


No i ten jest już właściwy  :mrgreen:

[ Dodano: Pon Kwi 05, 2010 6:50 pm ]
Dziś byliśmy w Jaśle. Niedługo do kasacji trafia jeden z ich MIGów. Autobus ma dużo detali jakich nam brakuje (klapki inspekcyjne, zakończenia listew, boczna deska kierowcy). Teraz trzeba już tylko poczekaĆ aż trafi pod palnik :) (kurde jak to dziwnie - człowiek się cieszy, że jakiś autobus pójdzie do kasacji  :twisted: )

[ Dodano: Czw Maj 06, 2010 5:34 pm ]
No więc dziś z Hannibalem wizytowaliśmy wciąż oczekujący na remont #317. Obraz nędzy i rozpaczy - teraz dopiero w normalnym świetle widaĆ zakres prac które trzeba będzie przeprowadziĆ. Strach nim wjechaĆ na kanał bo lista usterek zacznie się wydłużaĆ.

Pozytywne aspekty jakieś też są - zdarcie reklamy i zamalowanie wszystkich odprysków naszą specjalną farbą antykorozyjną było strzałem w dziesiątkę - zero rdzy na tych blachach.

Plan jaki został opracowany z remontem wygląda następująco:

1. W końcu zakończyĆ remont #51 (nie wiem - może na msze daĆ czy co :P )
2. WjechaĆ M11 na myjnie i wymyĆ ile da się od spodu, wnętrze a przedewszystkim silnik
3. Demontarz przez nas drzwi, listew, siedzeń
4. Zdarcie wykładziny podłogowej
5. Demontarz stopni wejściowych oraz płyt podłogowych (w miejscach gdzie będzie to konieczne)
6. Zdjęcie bocznych obiĆ

Tyle zrobimy by wóz był gotowy na prace blacharskie.

Potem remont poszycia i kratownicy, lakierowanie i zabawa w stronę odwrotną ale to już będzie późniejszy etap. Wydaje mi się, że te 6 punktów pchnie sprawy nieco do przodu a jesteśmy w stanie je zrealizowaĆ w nieodległym terminie.

To naprawdę i nareszcie ostatnie dni jego postoju na placu w tym stanie. Już niedługo, już za parę dni rozpoczyna się remont  :twisted:

532
Historia komunikacji w Nowym Sączu i regionie / Chaussony były w Sączu!
« dnia: 22 Listopad 2009, 21:19:08 21:19  »
Dzięki wymianie danych z KMKM Warszawa dowiedzieliśmy się o Chaussonach! Z ich dokumentacji wynika, że w 1953 roku była wymiana taboru pomiędzy Warszawą a Nowym Sączem. W zamian za nowosądeckie Chaussony dostaliśmy Mavagi Tr5. Dowodem na to jest to zdjęcie:



Od dawna zastanawialiśmy się dlaczego ten Tr5 ma tak wysoki numer taborowy (#432) - jest to ex wóz warszawski z jeszcze nie zmienionym numerem! Produkcja 1950, w Nowym Sączu od 1953.

Trwa dalsza wymiana informacji by ustaliĆ coś więcej - np ile sztuk było tak zamienionych.

No to trzeba zatem będzie dorobiĆ kolejny schemat :P

533
Administracja / Galicyjski Portal Komunikacyjny
« dnia: 21 Listopad 2009, 20:22:14 20:22  »
A wiec mamy dwa nowe działy na głównej:

Piszą o nas:

http://gsmk.org.pl/podstrony/prasa.php

Oraz nasze artykuły:

http://gsmk.org.pl/podstrony/artykul.php

[ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 4:31 pm ]
Aktualizacje o zdjęcia podstron:

San H01B
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/san_h01b.php

San H25B
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/san_h25b.php

San H27B
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/san_h27b.php

San H100B
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/san_h100b.php

Ikarus 620
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_wpk/ikarus_620.php

To nie koniec odkopywania archiwów MPK i zbiorów prywatnych. Obecnie na zeskanowanie czeka około 20-40 zdjęĆ różnej jakości. Myślę, że w ciągu tygodnia znajdą tutaj swoje miejsce :)

[ Dodano: Nie Paź 30, 2011 10:56 pm ]
Małe aktalizacje na stronie głównej portalu:

 1. Mamy zakładkę "zaprzyjaźnione strony" zawierającą jak sama nazwa wskazuje linki. Operacja ta była planowana od dawna ale jakoś tak zeszło...

 2. Zmieniono zdjęcia starych pojazdów - teraz są miniaturki a potem dopiero większe foto. Również zaktualizowano bazę zdjęĆ bo ta znacznie się rozszerzyła.

 3. Trochę poprzestawiano zakładki na stronie głównej.

 4. Przy naszych pojazdach pojawił się link ogólny do informacji o eksploatacji tego typu wozów.

 5. Małe korekty w Galerii - jednakże zespół informatyczny wymiękł przy tym wszystkim i nadal działanie galerii pozostawia wiele do życzenia. Cóż - trzeba na to jeszcze trochę poczekaĆ a może kiedyś będzie wreszcie czas, determinacja i nie braknie wiedzy oraz sprytu  

 Tak czy siak jakiś tam postęp jest.

534
Historia komunikacji w Nowym Sączu i regionie / Dyskusje na temat schematów
« dnia: 15 Listopad 2009, 20:35:12 20:35  »
Ja wam nie bronię pisac :)

Im więcej materiałów tym lepiej. Piszcie - czekamy :)

Najwięcej linii było około 1997 roku - 47.

[ Dodano: Nie Lis 08, 2009 8:27 pm ]
Dawno nic nie przybywało zatem lecimy:

http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/san_h01a.php





http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/san_h25a.php





http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/san_h27a.php





http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/autosan_h9_35.php



http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/jelcz_043.php





ps. korekty na MPKowskich L100 naniesione ponownie - teraz chyba to już ostateczna wersja :)

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 7:34 pm ]
Na razie sam schemacik i na razie tylko w takim malowaniu - podstrona w budowie, inne schematy będą ale za parę dni :)


535
Tabor GSMK / Remont #317 (zakończony)
« dnia: 11 Listopad 2009, 15:05:06 15:05  »
Dziś:



- poległa częśĆ kolejna kabiny
- poległo parę poręczy
- poległy nity od końcówek listew poziomych (z zewnątrz)
- kontynuowano mycie boku
- wybito większośĆ śrub które mocowały siedzenia
- wszystkie zdemontowane elementy posegregowano, opisano i przewieziono do naszego magazynu

Oprócz tego uszkodzony kawałek obicia (z tyłu) został siłą doprawiony i wyrwany - szkielet jest rewelacyjny - nawet myśmy się nie spodziewali tak dobrze zachowanych profili i na dodatek dobrze zakonserwowanych. Nic tu nie trzeba będzie robiĆ :) Jedyna rzecz na minus to całkowity brak styropianu z boków - trzeba będzie zatem zakupiĆ i wsadziĆ brakujące ocieplenie.

Kolejne prace w piątek :) Ogólnie powoli zbliżamy się do końca etapu demolki.

536
Tabor GSMK / Remont #317 (zakończony)
« dnia: 10 Listopad 2009, 22:15:00 22:15  »
Sobota w szczegółach:

- zdemontowano poręcze w "rzeźni"
- zdemontowano lampy oświetleniowe wnętrza
- zdemontowano lampy podświetlające schody
- zdemontowano tylną tablicę rejestracyjną wraz z podświetleniem
- usunięto klej z tyłu i góry boku (w kleju pozostał częściowo bok od strony kierowcy)
- wyczyszczono papierem ściernym tył (miejscami)
- wymyto rozpuszczalnikiem blachy (do malowania miejscowego)
- zamalowano farbą antykorozyjną ubytki lakieru
- stwierdzono, że idzie wszystko wolniej niż planowano :P

Podsumowując - ciągle do przodu.

Dalsze prace przewidziane są na wtorek i środę. Założenia jak zwykle piękne - co się uda zobaczymy. W planie:

- domycie brakującego boku
- konserwacja boku
- demontarz wszystkich zewnętrznych uchwytów i lamp (tak by zakonserowaĆ blachy)
- czyszczenie i konserwacja ubytków lakieru
- usunięcie siedzeń z wnętrza
- demontarz wszystkich poręczy
- rozpoczecie demontarzu obiĆ

ps.
komisja stwierdziła, że jednak obicia trza wymieniĆ na inny deseń - taki jak sufit i kabina czyli ciut ciemniejszy - bedzie pikniej :P

[ Dodano: Nie Lis 08, 2009 10:28 am ]
Jeszcze tak mi się przypomniało - kiedyś już miałem podlinkowaĆ:

z http://komunikacja.krakow.eurocity.pl zdjęcia funkiel nówek M11 z Krakowa


Z tyłu to co zastanawialiśmy się z listwą pionową - tam było aluminiowe zakończenie jej jednak i łączenie obu paneli nie było na środku ale z boku.




Jak widaĆ poręcze siedzeń szare (malowane), brakuje nam lusterka wewnętrznego które było nad pierwszymi drzwiami i krakowski wóz ma inną kabinę - białą. To akurat dziwne bo wydawało mi się, że białe były na końcu produkcji a na początku z okładziną - może trafiały się wyjątki od tej reguły.


Deska kierowcy - lakier czarny połysk. Z tym prędkościomierzem trzeba popatrzeĆ czy jednak mamy taki jak powinien byĆ.


Przy zaworach awaryjnych drzwi są małe tabliczki a nie duże - chyba duże były tylko w berlietach. Klapy inspekcyjne są mniejsze od klapy wlewu paliwa (tylko nie ma skąd zdobyĆ już takich) i jeszcze światła odblaskowe są okrągłe - tak jak jedno w naszym koło okna kierowcy - trzeba skręciĆ skądś resztę. A stopnie powinne byĆ popielate a nie czarne.


A z tego zdjęcia wynikałoby, że cała deska kierowcy była czarny połysk - trzeba to gdzieś zweryfikowaĆ. I pytanie naukowe - czy uchwyty na chorągiewki były "krakowskie" czy standartowe. Bo np układ kasowników jest krakowski.

[ Dodano: Wto Lis 10, 2009 9:13 pm ]
Prace w dniu dzisiejszym przebiegały sprawnie. Ekipa w sile 5 osób wykonała:

- demontarz wiekszości poręczy
- demontarz większości siedzień
- rozpoczeto demontarz kabiny
- dzięki pudłom dokonano segregacji elementów i odpowiednio je spakowano (częściowo przetransportowano w suche i bezpiecznie miejsce gdzie poczekają do czasu gdy będzie można je zamontowaĆ na swoje miejsca)
- umyto spory kawałek boku
- zdemontowano kierunkowskazy
- zdjęto przepierzenia oddzielające drzwi od siedzeń (taka pilśnia w aluminiowej ramce)




Foty robione w pośpiechu by zdążyĆ na autobus więc jakośĆ jest odpowiednia do czasu jaki został im poświęcony :)

537
Tabor GSMK / Remont #317 (zakończony)
« dnia: 6 Listopad 2009, 21:40:05 21:40  »
W sobotę działamy od 15tej.

Stan na dzień dzisiejszy:
- nie ma już wogóle reklamy
- z jednego boku usunięto całkowicie klej
- odpryski lakieru zostały przeszlifowane (przygotowane do zamalowania)
- zdjęto kilka poręczy wewnątrz - przygotowania do zdjęcia podsufitki
- wyrwano przednie, dorobione siedzenie w kabinie kierowcy, niestety - drzwi przednie nie zostały otwarte gdyż oś obrotowa jest skrzywiona - okazało się to dopiero po wyrwaniu dorobionego pomostu :( będzie wymagana wymiana osi

Jutro planuje się:
- usunąĆ klej z drugiego boku i z tyłu
- zamalowaĆ antykorozyjną odpryski lakieru
- zdemontowaĆ ile się da poręczy i kabinę kierowcy
- jeśli czas pozwoli zdjąĆ sufit

Jak wspomniałem - jutro prace od 15tej do około 21szej. Kolejny termin to chyba 11 listopada - święto bo święto ale szarpniemy robotę znacznie do przodu.

538
Tabor GSMK / Remont #317 (zakończony)
« dnia: 5 Listopad 2009, 18:08:45 18:08  »
Jutro (piątek 6.11.2009) prace rozpoczynamy o 16tej. W sobotę jeszcze nie wiem jak ale też na pewno robimy.

W sobotę wóz powinien byĆ pozbawiony reklamy i powinna byĆ zdemontowana spora częśĆ wnętrza. Taki jest plan.

Kto się melduje :?:

539
Tabor GSMK / Remont #317 (zakończony)
« dnia: 30 Październik 2009, 22:28:19 22:28  »
No MIG po miesięcznym postoju bez przepalania zaskoczył wszystkich - zapalił od pierwszego kopa :) Poczym osiągnął od razu fabryczne ciśnienie w silniku co w tego typu pojazdach zdarza się sporadycznie :D Tak więc jeszcze raz potwierdza się doskonały stan silnika. Jak Hannibal napisał #317 wprowadził się na weekend na halę MPK. Usunęliśmy już praktycznie całą reklamę. Zaskakuje bardzo dobry stan lakieru - oczywiście odpryski są i to głównie na dole ale biorąc pod uwagę, że lakier ma z 5-6 lat i porównując z kilkuletnim lakierem wozów MPK jest po prostu supcio.

Powoli dokonujemy dokładnych oględzin pojazdu - zgodnie z przewidywaniami do wymiany są dwa profile zamknięte pod stopniem pierwszym (chyba miał tam stłuczkę kiedyś i nie zostało to wtedy wymienione), stopnie wejściowe we wszystkich drzwiach, płaty drzwiowe no i fragmenty dachu. Nieprzewidzianą rzeczą która dziś wyszła to zawieszenie tylnej osi - dwa z czterech profili przebiegających poprzecznie są mocno skorodowane - jednego w zasadzie bardziej nie ma niż jest. No ale też porównując z wozami w podobnym wieku kratownica jest w zaskakująco dobrym stanie. Tak więc wymiana tych elementów, mycie i konserwowanie.

Z instalacji wychodzi na to, że trzeba wymieniĆ kilka przewodów elektrycznych (oświetlenie wnętrza - to przy okazji remontu dachu się zrobi) oraz przepatrzyĆ instalacje pneumatyczną - w sensie, że za dużo powietrza bije się do poduszek przednich przez co MIG siedzi na tyłku. Nie działa zawór odcinający poduszki - jest odłączony od instalacji (chyba jakaś prowizoryczna naprawa była) - więc trzeba odtworzyĆ właściwe połączenie.

Ogólnie stan jest taki jak był przewidywany - ogólnie można wystawiĆ ocenę na "4 -". Składowe to stan techniczny na ocena "5 -", pudło "3".

540
Historia komunikacji w Nowym Sączu i regionie / Dyskusje na temat schematów
« dnia: 26 Październik 2009, 22:00:23 22:00  »
Cytat: "DiFi"
Jak znajde swoją mape NS z bodajże z 1991 roku to napisze schemat lini komunikacjnych z tego okresu...


OK :) Prosim zatem.

Promocja PKS ciąg dalszy:
http://gsmk.org.pl/podstrony/tabor_pks/dab_ls575.php

DAB LS 575 układ drzwi 2+2+0 schemat 1


DAB LS 575 układ drzwi 2+2+0 schemat 2


DAB seria 6 układ drzwi 2+0+2


DAB LS 575 układ drzwi 1+0+2 nieco krótszy, ostatni dobity


DAB LS 575 układ drzwi 2+2+0 dzwina improwizacja PKSu :)


DAB LS 575 układ drzwi 2+2+0 koniec służby


No - codziennie nowa podstrona ;)

Strony: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43